اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاریخ : شنبه 3 تير 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 «مظلومی»… این مناسب ترین کلمه‌ای است که در توصیف سرمربی سابق استقلال می‌توان پیدا کرد.شاید ایراد پرویز هم همین باشد. در او نه خبری از «خود بزرگ‌بینی» هست، نه نشانی از کاریزمای رایج در یک جامعه سنتی. مظلومی «مظلوم» است، یک انسان که حداقل توی این فوتبال چوب انسانیتش را می‌خورد.وقتی با شوق فراوان تعریف می‌کرد که بعد از قهرمانی در جام‌حذفی آندو فریاد می‌کشید «پرویزخان معجزه کردی» دلش نمی‌خواست به قابلیت‌های فنی او بپردازیم.حتی در مورد قلعه‌نوعی هم با احتیاط حرف می‌زد تا به استقلال گزندی وارد نشود. پرویز فقط تاکید داشت که لازم نیست هواداران نگران چیزی باشند، چون استقلال «تیم‌تر» از پرسپولیس فوق کهکشانی است. حال با ما همراه شوید و مصاحبه مردی که به خاطر استقلال بدون تیم ماند را بخوانید:
شب بازی با نسف قارشی، «ماساژورها» به ما اطلاع دادند که بچه‌ها به خاطر پاس نشدن چک‌های‌شان ناراحتند و ممکن است تیم در ازبکستان نتیجه نگیرد.

بازیکنانم را دو سال با «من بمیرم تو بمیری» اداره کردم. خود شما اگر یک سال حقوق نگیرید می‌توانید با همان انگیزه روز اول ادامه دهید؟

از قرارداد ۴۲۰ میلیونی‌ام با استقلال ۳۸۰ میلیونش را طلبکارم، با این حال اداره مالیات می‌گوید بابت ۴۰ میلیونی که گرفته‌ای باید ۸۰ میلیون مالیات بدهی!

من و پورحیدری بارها ریش گرو گذاشتیم تا به استقلال هتل و زمین تمرین بدهند.

رویانیان از دولت پولی نگرفته است. دور او چند چهره اقتصادی هستند که برای استفاده از برند پرسپولیس حاضرند میلیاردی خرج کنند


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی فصل پیش تیم فوتبال استقلال تهران پس از مذاکرات ابتدایی که با مسئولان باشگاه تراکتورسازی داشت، با آنها برای همکاری در فصل دوازدهم لیگ برتر به توافق رسید و قراردادی یکساله به امضا رساند
به گزارش مشرق به نقل از مهر، پرویز مظلومی که در پایان فصل یازدهم رقابتهای لیگ برتر از سوی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال کنار گذاشته شده بود، عصر امروز شنبه مذاکرات نهایی اش را با مسئولان باشگاه تراکتورسازی انجام داد و با آنها برای همکاری در فصل دوازدهم به توافق رسید.
 
مظلومی با تراکتورسازی قرارداد یکساله امضا کرده و دو دستیارش را هم به مسئولان این باشگاه معرفی کرده است. بر این اساس علی مولایی که فصل گذشته مربی بدنساز استقلال بود و حسین تراپور مربی دروازه بانان دو دستیار مظلومی در تراکتورسازی خواهند بود.
 
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال قرار است از دو روز دیگر تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی برای حضور در فصل آینده را آغاز کند. تراکتورسازی تبریز فصل گذشته با امیرقلعه نویی به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسید و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال ,
تاریخ : شنبه 13 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام، پرویز مظلومی در خصوص خبر پیوستن خود به تراکتورسازی طی گفتگویی به تعدادی سوال پاسخ داده است که در ادامه می خوانید.

در خصوص مذاکرات با باشگاه تراکتورسازی و خبر پیوستن به این تیم ، چه صحبتی دارید؟

ساعاتی قبل با سردار جعفری جلسه ای داشتیم که کاملا مثبت بود و در محیطی صمیمی به مذاکره پرداختیم. قسمت این شد که به توافق برسیم و سال بعد را به مردم خوب آذربایجان خدمت کنیم. من در جلسه هم گفتم که من چند تا هدف دارم. یک زنده کردن جوانان با غیرت آذربایجان دوم این که تیمی در حد نام آذربایجان بتوانیم بسازم.

در خصوص آذربایجان و شهر تبریز چه صحبتی دارید؟

من خاطرات بسیار خوبی از مردم آذربایجان بخصوص شهر تبریز دارم چرا که سالها در شهر تبریز بازی کرده ام بخصوص در تیم تراکتورسازی که من به این تیم مدیون بودم.

چرا به تیم تراکتورسازی مدیون بودید؟

چون از این تیم توانستم به تیم ملی راه یابم و آقای گلی را تجربه کنم.


|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربي استقلال با انتقاد شديد از رفتار برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر سال آينده در استقلال بمانم، با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پرويز مظلومي پس از شكست تيمش برابر سپاهان در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با انتقاد شديد از برخورد برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر فصل بعد در استقلال بمانم يك تسويه حساب اساسي انجام مي‌دهم و با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم. يك عده تماشاگر ، ديگر شورش را در آورده‌اند. روساي آن‌ها نيز مشخص است و اگر لازم باشد آن‌ها را به هيات مديره باشگاه و يا حتي به نيروي انتظامي معرفي مي‌كنم.

وي ادامه داد: مشكلات تيم بايد برطرف شود تا من يا نفر بعدي كه به تيم مي‌آيد كارش را بهتر انجام دهد. در بازي روز سه‌شنبه حق سپاهان پيروزي بود. اين برد و باخت‌ها هميشه در فوتبال بوده است، ولي ما در طول سال و به رغم مشكلاتي كه داشتيم براي رسيدن به اين جايگاه زحمت كشيده‌ايم.

سرمربي استقلال در ادامه با بيان اين كه بازيكنانش تمام تلاش خود را براي پيروزي انجام داده‌اند، گفت: سه‌شنبه روز ما نبود. ما با سه مهاجم برابر سپاهان بازي كرديم، اما نتوانستيم گل بزنيم و اين يعني مشكل از سيستم‌ از بازي ما نبوده است، بلكه كل تيم مشكل داشته است و همه بد بودند.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه برنامه‌اش براي آينده چيست؟ اظهار كرد: قرارداد دو ساله‌ام با استقلال تمام شده است و اينك بايد صبر كنم و ببينم كه سيستم‌ جديد با اين مدير يا مدير ديگر من را مي‌خواهد يا نه تا درباره‌اش صحبت كنيم. من دو سال در استقلال زحمت كشيده‌ام و تلاشم را كردم.

مظلومي در ادامه و با اشاره به شعارهاي شديد برخي از تماشاگران عليه مهدي رحمتي، خاطر نشان كرد: براي من جاي تاسف داشت كه از دقيقه يك عليه رحمتي به شدت شعار داده مي‌شد و از دقيقه ۳۰ مي‌خواستند كه او را تعويض كنند. رحمتي در اواخر بازي چشمانش گريان بود. واقعا يك برد ارزش اين كارها را دارد؟ رحمتي تصور مي‌كرد كه اين رفتار تماشاگران عمدي است، اما من با او موافق نبودم، ولي با اين حال تصور نمي‌كنم كه خودجوش هم بوده باشد.

سرمربي استقلال در ادامه و در واكنش به اين حرف كه مي‌گويند قلعه نويي و دايي منتظر نتيجه‌ استقلال با سپاهان بودند تا تكليفشان براي پيوستن به استقلال و تراكتورسازي مشخص شود، خنديد و گفت: من به اين مسايل توجهي نمي‌كنم،‌ چون دو سال در باشگاه استقلال زحمت كشيده‌ام و اينك هم اگر مرا بخواهند مي‌مانم و در غير اين صورت مي‌روم. نيازي هم به استعفا دادن ندارم، چون قراردادم تمام شده است.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , سید مهدی رحمتی , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بله این شایعه خبری بود که از ماه ها قبل در اردوی آبی پوشان مطرح بود.شایعه ای که همه تیم را ماه ها درگیر خود کرده بود.عده ای در این فوتبال فقط به دنبال منافع خودشان هستند و منافع مردم ایران را در گرو منافع شخصی خود می دانند.هواداران در این مدت خیلی زخم زبان ها را شنیدند ولی سر خم نکردند در حالی که این هواداران شایسته این زخم زبان ها نبودند هواداری که تیمش قهرمان جام حذفی و برنده 4 برد پیاپی در داربی و  صدر نشین هفته های پایانی لیگ برتر بود شایسته زخم زبان ها نبود.اون چیزی که بیشتر از همه هواداران را ناراحت می کرد این بود که هواداران می دونستند تیم بازیکنان کهکشانی داره مربی خوب و مطمئنی داره،مدیریت تیم مرد کارکشته واستفلالی ای داره ولی به خاطر حواشی که برای تیم ایجاد میشه نمی تونه تمرکز لازم رو داشته باشه و نتیجه بگیره.این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر بود اگه شایسته نبود چرا تا قبل از شروع حواشی ها در لیگ از سپاهان  6 امتیاز جلو بود و یکه تازی می کرد مگر می شود  بی دلیل یک تیم که قهرمانی  در دستان خودش بود را به راحتی از دست دهد.ما از هیئت مدیره استقلال این توقع را نداشتیم هیئت مدیره باید با جون و دل استقلالی باشد نه طرفدار وزارت ورزش و آقایان دیگر،یاد ناصرخان حجازی به خیر که تا ابد استقلالی ماند.ما از آقای قلعه نویی هم به عنوان یک استقلالی که زحمات زیادی برای استقلال کشید توقعات زیادی داشتیم امیر خان بهتر نبود به جای تیکه انداختن به مربی استقلال در طول فصل به فکر آرامش تیم سابقت باشی.امیر خان تو استقلالی هستی خیلی بهتر نبود مصاحبه هایی می کردی که به آرامش استقلال کمک می کردی اگه تو خیر و صلاح تیم سابقت را می خواستی می تونستی با یه مصاحبه به این شایعات پایان بدی.این توقع کوچیکیه که ما از تو داشتیم.    


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , لیگ قهرمانان آسیا , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تقصیر من بود که استقلال قهرمان لیگ برتر نشد.
خبرگزاری فارس: مظلومی: من مقصر قهرمان نشدن استقلال و رفتن مجیدی بودم

 

به گزارش خبرگزاری فارس پرویز مظلومی پس از نشست مطبوعاتی در جمع رسانه‌های تصویری گفت: زحمات زیادی برای موفقیت استقلال کشیدم اما مثل اینکه قسمت این بود که این نتایج اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا رفتن مجیدی تأثیری در روند موفقیت استقلال داشت یا خیر گفت: دلیل رفتن مجیدی را فقط خود من می‌دانم و بگذارید این مسئله در دل من بماند. شماها دنبال دلیل رفتن مجیدی به قطر هستید که من دلیلش را رو راست به شما می‌گویم، دلیل این موضوع خود من بودم؛ اگر ما بازی‌ها را می‌بردیم الان قهرمان می‌شدیم و این حرف‌ها به میان نمی‌آمد. بازی با شهرداری و شاهین بوشهر یک غفلت کوچک کردیم و پس از آن کم و کاستی‌ها تاوان سختی را دادیم.

 


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربي استقلال گفت كه دوست دارد سال آينده در استقلال باشد اما اين مسئله بستگي به مديريت باشگاه دارد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر نفت تهران با تبريك ميلاد حضرت زهرا (س) درباره شرايط استقلال و شانس اين تيم براي قهرماني اظهار كرد: در هر صورت افسوس مي‌خوريم كه در چنين شرايطي قرار گرفتيم و در نيم فصل دوم به خاطر مشكلاتي كه داشتيم از جمله كمبود بازيكن و مصدوم‌هايي كه نصيب ما شدند امتيازهاي بدي را از دست داديم. دقيقا دو هفته مانده به پايان ليگ بايد جشن قهرماني مي‌گرفتيم. در هر حال اين وضعيت تا روز آخر ادامه پيدا كرد و تا زماني كه سوت پايان زده نشود، چيزي مشخص نيست. تا آخرين لحظه تلاش مي‌كنيم و بازيكنان ما اين لياقت را داشتند كه قهرمان شوند. بي‌نهايت از آن‌ها تشكر مي‌كنم چون آنها توانستند قهرماني جام حذفي را به هواداران تقديم كنند.

 


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربي استقلال تهران پس از پيروزي تيمش برابر نفت آبادان نسبت به ساعت برگزاري اين ديدار به دليل شرايط آب و هوايي نامناسب انتقاد کرد.


 

  پرويز مظلومي در نشست خبري پس از ديدار تيمش برابر صنعت نفت آبادان اظهارکرد: بايد به بازيکنان خود براي بازي کردن در چنين شرايط سختي تبريک بگويم ولي به نظر من اين بازي را بايد به زماني موکول مي‌کردند که گرماي هوا تا اندازه‌اي فروکش مي‌کرد.

وي افزود: اگر سازمان ليگ قصد داشت بازي‌ها را به صورت هم زمان برگزار کند مي‌توانست ساعت تمام بازي‌ها را عقب بيندازد. گرماي هوا تا اندازه‌اي بود که دو بازيکن ما در رختکن غش کردند و حتي بازيکنان تيم صنعت نفت نيز از بازي کردن در چنين شرايطي ناراضي بودند.
 


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی ,
تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی استقلال پس از برتری برابر الریان تاکید کرد که هنوز کار این تیم برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده است.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، پرویز مظلومی در نشست خبری بعد از برتری 3 بر صفر برابر الریان گفت: «این پیروزی را به فوتبال دوستان ایرانی تبریک می گویم به خصوص هوادارانی که امروز با حمایتشان باعث شدند تیم روحیه چند برابر بگیرد و یک فوتبال هجومی و شجاعانه انجام دهد.»

وی اضافه کرد: «به تیم خوب الریان سه گل زدیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. آنها بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارند که توانستیم آنها را مهار کنیم و بازیکنانم با این پیروزی به هدف خود رسیدند. پس از اینکه حریف به ما فشار آورد تغییراتی ایجاد کردیم و دو گل دیگر هم زدیم. هنوز کارمان تمام نشده و باید از بازی با نسف قارشی امتیاز بگیریم چون الجزیره با پیروزی امروز خیالش بابت صدرنشینی راحت شده و ما باید در بازی آخر برنده شویم.»

مظلومی در پاسخ به این سؤال که مهدی امیرآبادی چرا در پایان بازی با ناراحتی از رختکن خارج شد، گفت: «امیرآبادی بزرگ این تیم است و دوست داشت به تیم کمک کند و شاید به همین خاطر ناراحت بود.»

وی در خصوص اعتراض میداودی بعد از تعویض گفت: «با میداودی برخورد خواهیم کرد. بازیکن باید بداند وقتی تعویض می شود نشان از ضعف او نیست و دیدید که تعویض او باعث شد شریفات گل بزند و بازیکن حق اعتراض ندارد.»

سرمربی استقلال در خصوص اینکه چرا این تیم از موقعیت هایش در همه بازی ها این گونه استفاده نمی کند، اظهار داشت: «مهم این است که بازیکنان ما موقعیت سازی می کنند. باید تمرکز داشته باشیم تا توپ ها تبدیل به گل شود. استرس و خستگی هم وجود دارد. از مهاجمانم می خواهم در کار دفاعی هم شرکت کنند و به همین خاطر در زدن ضربات آخر تمرکز ندارند اما ما در همه حالت ها از بازیکنان بازی هجومی می خواهیم.»

خبرنگاری پرسید در این مدت حاشیه های هیئت مدیره و مدیرعاملی زیادی برای شما ایجاد شد و این اتفاق چقدر می تواند در نتیجه بازی امروز تاثیر گذار باشد که در این بین نماینده AFC باز هم به خبرنگاران تذکر داد و خواست سؤالات خود را در مورد لیگ قهرمانان بپرسد و از سؤالاتی که به این بازی مربوط نیست، خودداری کنند.

مظلومی گفت: «خدا را شکر هیئت مدیره و کل تیم در این هفته آرامش ایجاد کردند و این مسئله در بازیکنان ما و روحیه آنها دیده شد و امیدوارم این مسئله ادامه داشته باشد.»

مظلومی در خصوص رویارویی احتمالی با سپاهان گفت: «باید ببینیم به چه تیمی می خوریم. اول باید به فکر صعود باشیم. تیموریان و عمران زاده دو اخطاره شدند و بازیکنان باید بدانند که صعود آنها باید در ازبکستان قطعی شود و سپس به این موضوع فکر کنیم که به چه تیمی می خوریم.»


|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مهاجم سابق استقلال گفت: «استقلال و مظلومی بسیار ترسو بودند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی لطیفی گفت: «بازیکنان استقلال به هیچ وجه انتظار مردم و هواداران را برآورده نکردند و شادابی در تیم استقلال وجود نداشت.»
وی افزود: «باید به هواداران حق دهیم چرا که استقلال مهره های خوب دارد ولی آن جسارت و ریسک زیاد در کادر فنی نیست.»
لطیفی تصریح کرد: «تیم حریف مشخص بود برای مساوی آمده و استقلالی ها هم طبق خواسته آنها کار کردند و بسیار ضعیف بازی کردند.»
وی خاطر نشان کرد: «حتی تعویضی های مظلومی در استقلال هیچ تاثیری نداشتند و آن ها هم نتوانستند تیم را هجومی کنند آنها خیلی سنگین بودند.»


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: علی لطیفی , مظلومی , استقلال , هواداران ,
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 
هواداران تیم فوتبال استقلال در شرایطی که تیم‌شان به حمایت نیاز داشتند به تشویق مدیر عاملی پرداختند که زمزمه های جدایی اش از این تیم مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرداری تبریز در هفته سی و دوم رقابتهای لیگ برتر شامگاه جمعه در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور کمتر از 15 هزار تماشاگر برگزار شد که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* هواداران استقلال بیشتر از آنکه به اتفاقات درون زمین توجه داشته باشند و به تشویق استقلال بپردازند، تحت تاثیر اخبار روزهای اخیر به تشویق علی فتح الله زاده پرداختند و خواستار ابقای وی در مدیریت این باشگاه شدند. البته این هواداران در پایان بازی نسبت به عملکرد تیم انتقاد کردند.

* حنیف عمران زاده در نیمه اول این دیدار با ماسکی بر صورت وارد زمین شد اما در بین دو نیمه به علت مصدومیت تعویض شد.

* هواداران استقلال در برخی دقایق این دیدار شعارهایی علیه پرسپولیس سردادند.

* کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

* پرویز مظلومی در برخی دقایق این دیدار از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.

* تماشاگران استقلال به خاطر رقم خوردن نتیجه تساوی بدون گل تا دقایق پایانی کمی عصبانی شده بودند و دو دستگی در برخی سکوها دیده می شد.

* فریدون زندی هافبک میانی استقلال به زمین خوردن بیش از اندازه بازیکنان شهرداری اعتراض داشت و معتقد بود بازیکنان استقلال نباید توپ را بیرون می زدند.

* برخی از تماشاگران استقلال در دقایق پایانی این دیدار به تشویق امیرقلعه نویی سرمربی فعلی تیم فوتبال تراکتورسازی پرداختند. آنها شعار می دادند " با این همه هوادار وال.. خجالت داره"

* بازیکنان و هواداران شهرداری تبریز به خاطر کسب یک امتیاز از این دیدار خوشحال بودند و در پایان به شادی پرداختند.

* ابراهیم میرزاپور دروازه بان سکونشین شهرداری تبریز در پایان دیدار به هواداران استقلال امضا داد.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , ,
تاریخ : جمعه 8 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از توقف این تیم برابر شهرداری و کم شدن شانس قهرمانی آبی پوشان در رقابتهای لیگ برتر گفت: با نمایشی که برابر شهرداری داشتیم احساس می‌کنم برخی بازیکنان کم کاری می‌کنند. سکوها هم چند هفته است که ناآرام شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی شامگاه جمعه و پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شهرداری تبریز در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: من به هواداران حق می دهم که نسبت به نتایج تیمشان واکنش نشان دهند اما اعتراض امروز آنها غیرمنطقی بود.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه دو رقیب ما در صدر جدول بازی هایشان را با پیروزی پشت سرگذاشتند و هم زمان برگزار نشدن بازیها باعث شد بازیکنان ما استرس داشته باشند و نتوانند به خوبی به توپ ضربه بزنند. من برای عده ای از بازیکنان متاسفام که احساس می کنم کم کاری می کنند. متاسفانه وقتی به آخر فصل می رسیم و صحبت هایی در مورد رفتن مدیر عامل و سرمربی مطرح می شود بازیکنان هم با تمام وجودشان بازی نمی کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: وقتی تیمی با 10 نفر برابر شما دفاع می کند باید چه کنید. ما در دیدار برابر شهرداری خوب بازی کردیم اما حریف با تعداد زیادی بازیکن دفاع می کرد. من از اول فصل تمام ناکامی های استقلال را برگردن گرفته ام اما با نتیجه ای که برابر شهرداری رقم خورد قهرمانی سخت و حتی غیرقابل دسترسی شد و شاید به این مهم نرسیم.

مظلومی وضعیت آینده اش را در ابهام خواند و گفت: ما روز پنجشنبه جلسه خوبی با آقای رسولی نژاد داشتیم اما هنوز با مدیر عامل باشگاه برای فصل آینده هیچ صحبتی انجام نداده ام. متاسفانه صحبت هایی که در هفته های اخیر در مورد رفتن مدیر عامل و تغییر سرمربی مطرح شد تمرکز را از بازیکنان ما گرفت و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تا چند هفته قبل سکوها کاملا آرام و مثبت بود اما نمی دانم در هفته های پایانی لیگ چه اتفاقاتی افتاده که جو سکوها ناآرام شده و همه چیز تغییر کرده است. هواداران حق دارند اما آنها در هفته های اخیر فضا را ملتهب کرده اند و به نتایج استقلال اعتراض می کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما تمام تمرکزمان روی حضور قدرتمندانه استقلال در ادامه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیاست و امیدوارم روز چهارشنبه بتوانیم برابر الریان به پیروزی برسیم. من سه بازی دیگر با استقلال هستم و بعد از آن باید ببینیم چه می شود. حرف های زیادی برای گفتن دارم اما به خاطر شرایطی که استقلال دارد فعلا حرف نمی زنم. امیدوارم مسئولان باشگاه هم بروند هر مربی که می خواهند بیاورند.


|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال ,
تاریخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

شایعه ای که اگر صحت داشته باشد فاجعه است؛
 

 
 

|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , علی فتح الله زاده , پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

خبرگزاری فارس: سرمربی استقلال گفت: یک امتیاز حاصل از تساوی با شاهین به درد هیچ‌کدام از دو تیم نخورد.

خبرگزاری فارس: مظلومی: یک امتیاز نه به درد ما می‌خورد نه شاهین/ از نتیجه راضی نیستم

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک برابر شاهین بوشهر گفت: از بازیکنانم ممنون هستم. آنها بازی سختی برابر شاهین انجام دادند. البته این مساوی و یک امتیاز نه به درد ما خورد نه شاهین بوشهر و من از نتیجه راضی نیستم با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

خبرنگاران بوشهر که از وضعیت شاهین در جدول لیگ ناراضی هستند سوالی از مظلومی نپرسیدند و نشست خبری سرمربی استقلال خیلی سریع به پایان رسید.

 


|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ برتر , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال , شاهین ,
تاریخ : شنبه 2 ارديبهشت 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به فشردگی که بازیهای تیمش دارد و سازمان لیگ حاضر نشد دیدارهای آبی پوشان را یک روز جابجا کند گفت: برخی تیم ها هر وقت می خواهند راحت زمان و محل بازیشان را عوض می کنند و حتی ورزشگاه را هم تغییر می دهند.
به گزارش مهر، پرویز مظلومی بعدازظهر امروز شنبه در پایان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: این عدالت نیست که ما برای بازیهایمان در لیگ هر 4 روز یکبار به میدان برویم اما تراکتورسازی 10 روز یکبار بازی کند. ما از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته بودیم زمان بازیهای ما را طوری برنامه ریزی کنند که بازیکنان خسته نشوند اما کسی به حرف ما گوش نکرد.

 
مظلومی خاطرنشان کرد: ما فرصت خوب تمرین کردن را نداشته ایم و برای دیدار با شاهین بوشهر فقط یک جلسه تمرین کردیم اما رقیبان ما برای قهرمانی فرصت کافی را داشته اند. متاسفانه در شرایط فعلی به درخواست های ما توجهی نمی شود اما برخی تیم ها هر وقت می خواهند زمان بازیشان را تغییر می دهند و حتی ورزشگاه را هم تغییر می دهند.

 
سرمربی تیم فوتبال استقلال دیدار با شاهین را حساس خواند و گفت: هر دو تیم نیاز به برد دارند. ما چهار فینال پیش رو داریم که باید در همه این بازیها به پیروزی برسیم. در مقابل شاهین هم نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد و می خواهد در شهر خودش سه امتیاز را بگیرد. آنها در فینال جام حذفی ما را اذیت کردند و می دانم که روز یکشنبه کار سختی پیش رو داریم.

 
مظلومی در مورد انتقاد برخی بازیکنان نیمکت نشین استقلال که خواستار استفاده از آنها در ترکیب تیم شده اند گفت: در همه جای دنیا ترکیب اصلی تیم ها مشخص است و سایر بازیکنان ذخیره هستند. با این حال هر وقت لازم بوده است ما از بازیکنان نیمکت نشین هم استفاده کرده ایم . این جزو اختیارات کادر فنی است که هر وقت صلاح بداند از بازیکنان استفاده کند.

 
وی در مورد تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا تقویم مسابقات لیگ قهرمانان را براساس لیگ کشورهای شرق آسیا تنظیم کرده  که در این شرایط ما و کشورهای عربی ضرر می کنیم. فدراسیون فوتبال باید به این مسئله اعتراض کند و شرایط عادلانه ای را فراهم کند.

|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: پرویز مظلومی , قلعه نویی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , قلعه نویی ,
تاریخ : پنج شنبه 29 فروردين 1391
نویسنده : داود اکبری و میثم اکبری

می‌خواستیم الجزیره را در خانه‌اش ببریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم استقلال پس از تساوی برابر الجزیره امارات گفت: به هیچ عنوان از نتیجه یک بر یک راضی نیستم.

خبرگزاری فارس: مظلومی: از نتیجه راضی نیستم؛ می‌خواستیم الجزیره را در خانه‌اش ببریم

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پس از تساوی یک بر یک مقابل الجزیره اظهار داشت: ما برای کسب برد به میدان آمده بودیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بعد از گلی که زدیم توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم.

وی ادامه داد: از نتیجه بازی به هیچ عنوان راضی نیستم. در نیمه اول بازیکنان ما به دلیل پرس زیادی که داشتیم خسته شدند و از همین رو نتوانستیم در نیمه دوم روند دلخواه‌ خود را ادامه دهیم و یک گل اتفاقی هم دریافت کردیم. اعتقاد دارم در فوتبال شانس هم دخیل است چون توپ به پشت کمر بازیکن الجزیره خورد و وارد دروازه ما شد، اگرچه که به بازیکنانم توصیه کرده بودم که تیم الجزیره روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب کار می‌کند اما خستگی و شرایط بازی طوری بود که گل مساوی را دریافت کردیم.

 

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: به نظرم الجزیره از نتیجه تساوی راضی بود. در دیدار رفت هم  12 موقعیت گل داشتیم اما یک بار به گل رسیدیم. در این دیدار نیز می توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در پایان اضافه کرد: همان طور که قبلا گفتم هنوز  6 امتیاز باقی مانده و صعود الجزیره نیز به عنوان تیم اول هنوز قطعی نیست، چرا که ما به 2 بازی بعدی مان امید بسیاری داریم.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال , لیگ قهرمانان آسیا , پرویز مظلومی , ,
برچسب‌ها: مظلومی , فوتبال ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
به وبلاگ داود اکبری و میثم اکبری خوش آمدید