عقیلی:استقلال خیلی بهتر از الریان است
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران همچنین در واکنش به شایعه احتمال پیوستن رائول گونزالس مهاجم اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به القطر گفت: «تا حالا که حرفی از این مساله زده نشده است، اما رائول یکی از شناخته شده‌ترین بازیکنان جهان است و اگر این انتقال صورت بگیرد بسیار خوب خواهد بود. هر چند من معتقدم که بعید است این بازیکن اسپانیایی به قطر بیاید.»

عقیلی در ادامه به مسیر پیش روی تیم ملی فوتبال برای راهیابی به جام جهانی برزیل اشاره و خاطر نشان کرد: «مطمئنا خیلی چیزها در همین یک ماهی که تیم ملی اردو دارد و باید دو بازی انجام دهد، مشخص می‌شود. البته سایر تیم‌های گروه ما در این مدت سه بازی انجام می‌دهند و ما یک بازی را استراحت داریم. پس از انجام این بازی‌ها مشخص می‌شود که کدام تیم‌ها مدعی صعود به جام جهانی هستند. ما باید در فرصت باقی مانده به خوبی خود را آماده کنیم تا بازی‌ها را خوب شروع کنیم.»

وی درباره حریفان ایران در دو بازی نخست مرحله پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی برزیل هم گفت: «ازبکستان یکی از حریفان اصلی ما است که باید در بازی اول نتیجه‌ خوب برابرش کسب کنیم. تیم ملی ما توان این را دارد که نتیجه‌ لازم را در بازی با ازبکستان بگیرد. به هر حال باید برابر ازبکستان و قطر بازی خوب انجام دهیم و رقابت‌های این مرحله را با امتیازهای خوب آغاز کنیم.»

عقیلی افزود: «تیم ملی به اردوهای آماده سازی مناسب احتیاج دارد و در این فرصت باید بازی‌های تدارکاتی خوبی هم انجام دهد. به هر حال ما بر خلاف تیم‌هایی مثل کره جنوبی که با اسپانیا بازی می‌کنند، مشکلاتی داریم که انجام بازی‌های تدارکاتی را برایمان سخت می‌کند. به عنوان نمونه همان طور که دیدید اماراتی‌ها سیاست را در فوتبال دخالت دادند و قرار بازی تدارکاتی با ما را بر هم زدند. امیدوارم فدراسیون فوتبال بتواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی فراهم کند.»

عقیلی که تیمش زود هنگام از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد درباره سه نماینده ایران در این رقابت‌ها گفت: «فکر می‌کنم سپاهان به عنوان تیم اول گروهش صعود کند و امیدوارم پرسپولیس و استقلال هم بتوانند به مرحله بعد راه پیدا کنند. این اتفاق باعث می‌شود که شانس ما برای کسب سهمیه‌های بیشتر در فصل آینده رقابت‌ها بیشتر شود. ضمن این که حضور تماشاگران پرشمار در دیدارهای پرسپولیس امتیاز خوبی برای فوتبال ایران است.»

تیم فوتبال استقلال در هفته‌ پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید در تهران با الریان قطر بازی کند. عقیلی که بارها در لیگ قطر برابر این تیم بازی کرده است، در این رابطه اظهار کرد: «الریان تیم خوبی است، اما محور اصلی حرکات تیمی‌اش بازیکن شماره 10 آن‌ها است. استقلال در قطر نتوانست این بازیکن را به خوبی مهار کند، اما اگر در تهران این کار را انجام دهد، مطمئن باشید 50 درصد توان تیمی الریان خنثی می‌شود. به نظر من استقلال خیلی بهتر از الریان است و می‌تواند برابر این تیم پیروز شود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیا
برچسب‌ها: عقیلیالریانقطر



آخرين مطالب