اظهار نظر منصوریان و طالب لو در مورد پیروزی استقلال برابر الریان
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال از برتری این تیم مقابل الریان قطر ابراز خرسندی کرد و برای آبی پوشان در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از برتری استقلال مقابل تیم الریان قطر با بیان این مطلب افزود: به همه هواداران استقلال این پیروزی را تبریک می گویم. خوشحال می شدیم اگر روز گذشته هم پرسپولیس می توانست الهلال عربستان را شکست دهد. با این حال این طور که شنیده ام تیم پرسپولیس با یک تساوی هم به مرحله دوم مسابقات صعود خواهد کرد که امیدارم این اتفاق در بازی آینده برای این تیم رقم بخورد.

وی افزود: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیگر بحث رقابت استقلال و پرسپولیس مطرح نیست و اینجا بحث پرچم ایران مطرح است بویژه در دیدار با تیم های عربی. شما مطمئن باشید اگر در بازی امروز الریان از تیم استقلال جلو می افتاد به گونه ای بازی می کرد که کار استقلال برای جبران نتیجه سخت می شد.

وحید طالب لو نیز که برای تماشای استقلال به ورزشگاه آمده بود گفت: من پیش از این هم برای دیدار استقلال مقابل الاتفاق عربستان به ورزشگاه آمده بودم. من امروز به اینجا آمده ام چرا که در این مدت فارغ از رنگ ها مردم به من خیلی لطف کردند. امروز به ورزشگاه آمده ام تا گوشه ای از محبت آنها را جبران کرده و به مردمی که مرا دوست دارند نشان دهم که شرایط خوبی دارم.

وی به بازیکنان تیم استقلال تبریک گفت  و افزود: استقلال امروز خیلی خوب بازی کرد و اگر از موقعیت های خود بهتر بهره می برد با تعداد گلهای بیشتر به پیروزی می رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ قهرمانان آسیاوحید طالب لو
برچسب‌ها: منصوریان



آخرين مطالب