فتح الله زاده:انتقام پرسپولیس را گرفتیم/ شاید مظلومی بگوید نمی‌خواهد در استقلال بماند
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدیر عامل باشگاه استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر الریان قطر گفت: با این پیروزی انتقام شکست پرسپولیس برابر تیم الهلال را از یک تیم عربی دیگر گرفتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر الریان قطر در مورد این بازی به خبرنگاران گفت: فکر می کردم بازی را ببریم اما نه با این نتیجه. خوشحالم که خیلی سریع توانستیم انتقام پرسپولیس را از تیم های عربی بگیریم و این پیروزی را به هواداران استقلال و پرسپولیس تقدیم می کنم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد اظهار نظر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان که گفته بود مدیران استقلال و پرسپولیس تغییر نمی کنند گفت: ایشان همیشه از ما حمایت کرده اند و مطلبی در مورد کنار گذاشتن عنوان نکرده بودند. من هم مثل یک سرباز در خدمت هستم و تا هر وقت بگویند انجام وظیفه خواهیم کرد.

فتح الله زاده در مورد آینده پرویز مظلومی نیز گفت: ما قرارمان را گذاشته ایم پایان بازی ها و قطعا در پایان این بازیها یک هفته با مظلومی مذاکره خواهیم کرد. شاید ایشان بگوید نمی خواهد در استقلال بماند. با این حال باید با هم مذاکره کنیم.

مدیر عامل استقلال در مورد درگیری لفظی مهدی امیر آبادی و ناراحتی میداودی در پایان بازی گفت: شاید امیرآبادی به خاطر کم بازی کردن ناراحت بود و اعتراضی داشت اما نباید اعتراضش را اینگونه اعتراض کند. میداودی هم خوب بازی کرد اما به خاطر تعویض شدن ناراحت بود. قطعا ما با سرمربی تیم هماهنگ خواهیم کرد و اگر ایشان نامه بزنند با این دو بازیکن در کمیته انضباطی برخورد می کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برتر
برچسب‌ها: فتح الله زاده



آخرين مطالب