پورحیدری: در ابوظبی به خاطر حضور امیرآبادی در کنفرانس تذکر گرفتیم
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «در ابوظبی، امیرآبادی را به کنفرانس بردیم اما ناظر کنفدراسیون تذکر داد بازیکنی باید به نشست خبری بیاید که ثابت بازی کند.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از اوج نیوز، منصور پورحیدری درباره واکنش میلاد میداوودی پس از تعویضش در بازی مقابل الریان اظهار داشت: «حرکت میداوودی را هرگز تایید نمی کنم و امروز در جسله انضباطی باشگاه در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد. البته نباید این موضوع را نادیده گرفت که در نیم فصل دوم روی بازیکنان فشار زیادی بود.»
وی درباره وضعیت امیرآبادی عنوان کرد: «یک سری مسائل است که به باشگاه ارتباط دارد. برای آسیا بازیکنی را به نشست خبری می بریم که بازی کند. در ابوظبی، امیرآبادی را به کنفرانس بردیم اما ناظر کنفدراسیون تذکر داد بازیکنی باید به نشست خبری بیاید که ثابت بازی کند. برای این بازی هم دسترسی به مظلومی نداشتم که ترکیب اصلی را بپرسم. به همین دلیل تصمیم گرفتم از میان رحمتی، منتظری یا تیموریان یکی به کنفرانس برود تا این بار مشکلی به وجود نیاید.»
پورحیدری با اشاره به محرومیت سه بازیکن از حضور در بازی مقابل نسف قرشی گفت: «درست است که تا اینجای مسابقات حریف یک امتیاز بیشتر نگرفته است اما به طور حتم برای اعاده حیثیت مقابل تماشاگران خود بهترین بازی را به نمایش خواهد گذاشت. برای صعود به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و نباید بسته بازی کنیم. تنها مشکل ما محرومیت سه بازیکن است که امیدوارم سایرین جای آنها را پر کنند.»
وی درباره بازی استقلال مقابل صنعت نفت گفت: «بازی در آبادان همیشه شرایط خاص خود را دارد. ما به سه امتیاز این بازی نیاز داریم و امیدوارم در این مسابقه دشوار مصدوم ندهیم.»
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ قهرمانان آسیا
برچسب‌ها: پورحیدریاستقلالامیرآبادی



آخرين مطالب