اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 16 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

* بازی با نفت آبادان را چطور می‌بینی؟
- بازی بسیار سختی است. نفت از تیم‌های لیگ است اما ما هم برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم چون تنها 10 درصد شانس قهرمانی داریم.
 

* مظلومی گفته در بازی فردا از بازیکنان ذخیره استفاده می‌کند تا بقیه استراحت کنند.
- اگر ایشان چنین تصمیمی گرفته کار خوبی انجام می‌دهد. از نظر ما لیگ تمام شده و باید روی بازی با نماینده ازبکستان تمرکز کنیم ولی فکر می‌کنم با توجه به غیبتم در آن بازی، فردا به میدان بروم.
 

* همه بازیکنان و به خصوص مظلومی از فشردگی بازی‌ها ناراحت هستند، تو چه نظری داری؟
- امسال از این موضوع خیلی لطمه خوردیم و از ابتدا دچار مشکل بودیم. در جام حذفی 2 بازی 120 دقیقه‌ای انجام دادیم و 2 بازی هم در پلی آف لیگ قهرمانان به میدان رفتیم. پس از بازی با الجزیره بلافاصله به بوشهر رفتیم و واقعا به بازیکنان استقلال فشار روحی و بدنی زیادی وارد شد. شاید آقایان فکر می‌کردند استقلال، بارسلونا است که اینگونه برایش بازی می‌گذاشتند. بارسلونا هم اینگونه و با این فاصله و برنامه‌ریزی‌ بازی نمی‌کرد. من از ناحیه مچ و زانو دچار آسیب‌دیدگی شدم و با همین شرایط مجبورم بازی کنم و هیچ فرصتی برای بهبود پایم وجود ندارد.
 

* چه زمانی بخیه ابروهایت را می‌کشی؟
- قرار است امروز 11 بخیه ابروهایم را بکشم که البته 2 بخیه آن در بازی قبل مجددا پاره شد. مچ پایم ورم دارد و خیلی اذیتم می‌کند اما با این شرایط باید بازی کنم.
 

* اگر شرایطتت اینگونه است پس چرا بازی می‌کنی؟
- من هیچ گاه از زیر بار بازی کردن در نرفته‌ام. در بازی با شاهین سرم ترکید اما در رختکن آن قسمت را بی‌حس کردم و به بازی ادامه دادم. خداوکیلی در بعضی مواقع به ما می‌گویند بی‌غیرت اما ما بی‌غیرت نیستیم. البته در این 3 سالی که برای استقلال بازی کردم هیچ کدام از هواداران به من چیزی نگفتند چون می‌دانند من سرم را جلوی توپ می‌گذارم و برای پولی که می‌گیرم ارزش قائل هستم.
 

* اما همه ساله شایعه می‌شود که قصد جدایی از استقلال را داری و حتی می‌خواهی به سپاهان بروی؟
- من از سپاهان پیشنهاد دارم اما دوست دارم برای چهارمین سال پیاپی برای استقلال بازی کنم. اصلا شاید آخر فصل من را نخواهند هنوز که چیزی معلوم نیست اما می‌خواهم قبل از اینکه به تعطیلات بروم تکلیفم را با استقلال روشن کنم و سال آینده نیز در این تیم بمانم.
 

* این روزها مهدی امیرآبادی و میداودی به خاطر اعتراض حق حضور در تمرینات را ندارند تو چه نظری داری؟
- بحث امیر‌آبادی که اصلا فنی نبود چون مهدی هر وقت بازی هم نکرده دلش با تیم بوده است. فکر می‌کنم این مسئله سوءتفاهم بود و او به خاطر بحث کوچکتر و بزرگتر ناراحت شد. کل باشگاه به او حق داد و مظلومی هم مصاحبه کرد و گفت که بحث امیرآبادی فنی نیست. فتح‌الله‌زاده هم قضیه را مدیریت کرد اما باید بگویم امیر‌آبادی در این چند وقت اخیر که شرایط ما خوب نبود مدام در جلسات با بازیکنان صحبت می‌کرد و تیم را جمع می‌کرد. میداودی نیز بازیکن خوبی است و در بازی با الریان یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. تصور من این است که میلاد به خاطر آنکه در آن مسابقه گل نزده بود ناراحت بود و اعتراضش به چیز دیگری نبود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برتر
برچسب‌ها: حنیف عمران زاده



آخرين مطالب