مظلومي: بايد بازي به زمان ديگري موکول مي‌شد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربي تيم استقلال تهران خاطرنشان‌کرد: ‌باتوجه به شرايط آب و هوايي، بازي ساکني را مشاهده کرديم و بيشتر بازيکنان در زمين راه مي‌رفتند. برنامه‌ريزي‌ ما به گونه‌اي بود که تنها حفظ توپ کنيم تا نيمه اول را باوجود گرمي هوا به پايان برسانيم.

وي تصريح‌کرد: تيم ما تنها روي يک غفلت گل خورد ولي بازيکنان ما به خوبي در نيمه اول گل خورده را جبران کردند. اگر در نيمه نخست، بازي را به تساوي نمي‌کشانديم کارمان براي جبران گل خورده در نيمه دوم خيلي سخت مي‌شد.

مظلومي اظهارکرد: ‌در اين بازي دو تعويض اجباري داشتيم که تا اندازه‌اي روي تعويض‌ها و اجراي تاکتيک‌ دستمان بسته شد. تيم صنعت نفت بازي خوبي ارائه داد و اين تيم در آزادي توانست ما را شکست دهد و به نظر من اگر به اين تيم بيشتر رسيدگي شود، پتانسيل کسب سهميه آسيا را دارد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا حنيف عمران‌زاده براي فصل آينده با پرسپوليس مذاکره‌اي داشته است، گفت: اگرچه مطالبي در اين‌باره در يکي از روزنامه‌ها به چاپ رسيد ولي عمران‌زاده با مشاهده اين خبر خيلي ناراحت شد و ما کاملا اين خبر را رد مي‌کنيم.

سرمربي تيم استقلال تهران افزود: تيم ما برنامه‌هاي تاکتيکي خوبي را در زمين اجرا مي‌کند. ما موقعيت‌هاي زيادي را خلق مي‌کنيم ولي ضربه‌هاي آخرمان به گل تبديل نمي‌شود اما نبايد از اين موضوع غافل شويم که بعضي وقت‌ها از مهاجم‌مان خود کار دفاعي هم مي‌خواهيم.

وي ادامه‌داد: بازي با تيم‌هاي شاهين بوشهر و شهرداري تبريز به ما صدمه‌هاي زيادي وارد کرد و وجود حاشيه‌ها در اطراف تيم، تمرکز ما را بر هم زده بود؛ من تمام تلاش خود را کردم که اين حاشيه‌ها وارد زمين نشود.

مظلومي درباره وضعيت مالي تيمش گفت: ما از نظر مالي مشکلات زيادي داشتيم و بعضي از بازيکنان 50 تا 70 درصد قرارداد خود را نگرفته‌اند با ابن حال همه با جان و دل بازي کردند و بايد از آن‌ها قدرداني کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برترپرویز مظلومی
برچسب‌ها: مظلومی



آخرين مطالب