قلعه‌نویی گفت یک مشت لجن دورت جمع کردی
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

سرمربی مس سرچشمه با اشاره به مشکلات و درگیری‌های بعد از بازی یادآور شد: شما مسلم فیروز آبادی بازیکن تیم ما را می شناسید. تا حالا هیچ کس صدای او را هم نشنیده است، اما بعضی‌ها به صورتش آب دهان انداختند. او بچه شهید است و برای خودش اعتقاداتی دارد. وقتی می گویم در فوتبال ایران عدالت وجود ندارد و کار زیادی می خواهد تا درست شود همین است.

شرفی ادامه داد: قلعه نویی به همکارانم توهین کرد. بچه ها هم جوابش را دادند. جواب "های، هوی" است. من بعد از بازی به قلعه نویی گفتم خسته نباشید، اما او به من گفت از شما بعید است که یک مشت لجن دور خودت جمع کنی! مانده ام که مگر بچه های ما چه کرده اند که اینطوری باید توهین بشنوند. من به گذشته ساکت الهامی کاری ندارم. او از وقتی با من بوده 180 درجه تفاوت کرده است و هر چه که به او می گویم بدون زور و اجبار انجام می دهد. من که روی سر الهامی اسلحه نگذاشته‌ام.

سرمربی مس سرچشمه خاطرنشان کرد: مگر ما آب دهان به بازیکنان تراکتورسازی انداختیم و یا فحاشی کردیم که اینطوری برخورد می کنند. شاید فکر کنید مطرح کردن این حرفها باعث دستگیری ام شود، اما من وقتی افسر بودم به جرم خرابکاری چندبار زندانی شدم. حالا ببینید کار فوتبال ایران دست چه کسانی افتاده است!

شرفی همچنین در خصوص اینکه سرنوشت قهرمانی دست مس سرچشمه است و اگر این تیم برابر سپاهان ببازد، اصفهانی‌ها قهرمان می شوند، گفت: اگر تراکتوری ها سر به سر ما نگذارند شاید تکلیف قهرمانی را عوض کنیم، اما اگر  بخواهند از الان از این حرفها بزنند... ( شرفی در این هنگام از خبرنگاران خواست این بحث را ادامه ندهند)

وی در پایان گفت: من صبح امروز از بچه ها خداحافظی کردم. در این شهر هم از هیچ کس بدی ندیدم. برای موفقیت تیم هایتان در کرمان این تیم بیرون از زمین (خبرنگاران) مهمتر است، وگرنه شما هیچ وقت صاحب فوتبال نمی شوید.

تیم های فوتبال مس سرچشمه و تراکتورسازی در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ برترقلعه نویی
برچسب‌ها: قلعه نوییتراکتورشرفی



آخرين مطالب