عنایتی:پیشنهاد استقلال برایم ویژه است
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

عنایتی در مورد پیشنهاد نیم فصل استقلال تصریح کرد: «در نیم فصل از استقلال پیشنهاد داشتم اما مسئولان صبا با جدایی‌ام موافقت نکردند. با این حال باید بگویم در 12-13 سالی که فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنم هیچ سالی به اندازه امسال که در صبای قم بودم آرامش نداشتم. از مردم خوب قم هم تشکر می‌کنم معلوم نیست در پایان فصل از این تیم جدا شوم یا نه اما اگر دیگر در صبا نباشم، خاطرات خوب صبای قم را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.»
مهاجم پیشین استقلال در مورد اینکه شایعه بازگشت قلعه نویی به این تیم مطرح است، گفت: من با هیچ مربی‌ای در فوتبال مشکل ندارم. علت جدایی من از استقلال مدیریت باشگاه بود وگرنه من همواره برای مربیان که بزرگتر از من هستند، احترام قائل هستم و هیچ وقت با آنها مشکل نداشتم.
عنایتی در مورد اینکه احتمال دارددر این فصل آقای گل شود یا نه، گفت: «یک فصل دیگر باقی است و من تمام تلاشم را خواهم کرد. تقدیر نوشته شده و ما وسیله هستیم. با این حال اگر آقای گل نشوم به هر کسی که این عنوان را بگیرد، تبریک می‌گویم.»
مهاجم صبا در مورد ممنوعیت جذب دروازه‌بان خارجی گفت: «در این مسئله دو بحث وجود دارد. اول اینکه اگر دروازه‌بانان خارجی بیایند ممکن است به دروازه‌بان‌های ایرانی بازی کمتر برسد و از این نظر لیگ ما ضربه می‌بیند. از سوی دیگر گفته می‌شود اگر دروازه‌بانان خارجی بیایند ممکن است برای دروازه‌بانان ایرانی ایجاد انگیزه بیشتری کند ولی من معتقدم اگر ورود دروازه‌بانان خارجی ممنوع باشد بهتر است زیرا در این فصل 3-4 دروازه بان جوان توانستند خودشان را در لیگ نشان دهند.»
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال
برچسب‌ها: رضا عنایتی



آخرين مطالب