سوتی فردوسی پور درباره حقیقی
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
دروازه بان فیکس روبین کازان در تمامی بازی های اخیر سرگی رژیکف است که هیچگاه جایگاهش به عنوان سنگربان شماره یک روبین کازان متزلزل نشده است.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، شب گذشته در برنامه 90 عادل فردوسی پور وقتی داشت راجع به سوال برنامه و بحث دروازه بانان خارجی و داخلی صحبت می کرد گفت: «همین علیرضا حقیقی الان دارد در تمام بازی های روبین کازان به صورت فیکس بازی می کند».
این اظهار نظر فردوسی پور برای کسانی که فوتبال اروپا و لیگ روسیه را به صورت جدی دنبال می کنند عجیب بود. علیرضا حقیقی نه تنها در هیچ یک از بازی های اخیر روبین کازان به میدان نرفته است بلکه حتی در لیست 18 نفره این تیم قرار نداشته است. آخرین باری که حقیقی در لیست 18 نفره تیمش قرار داشته و روی نیمکت این تیم قرار گرفته است به دیدار روبین مقابل کوبان باز می گردد که 9 اردیبهشت ماه برگزار شده است.
حقیقی در بازی های سه ماه اخیر تیمش، یک بار هم در دیدار با اسپارتاک روی نیمکت این تیم نشسته است و در دیگر دیدارها سکونشین بوده است. دروازه بان فیکس روبین کازان در تمامی بازی های اخیر سرگی رژیکف است که هیچگاه جایگاهش به عنوان سنگربان شماره یک روبین کازان متزلزل نشده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فردوسی پورحقیقی



آخرين مطالب