عمران‌زاده:توقع داشتم به تيم ملي دعوت شوم
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مدافع استقلال با بيان اينکه توقع داشته به تيم ملي دعوت شود گفت: اين سؤال برايم پيش آمده که در اين مدت هيچ تلاشي انجام نداده‌ام؟


 

     حنيف عمران‌زاده در خصوص اينکه مجددا به تيم ملي دعوت نشده گفت: مربيگري سليقه‌اي است و من نمي‌دانم نظر سرمربي تيم ملي چيست اما براي خودم سؤال پيش مي‌آيد که آيا هيچ تلاشي انجام نداده‌ام؟


وي گفت: توقع داشتم اين بار دعوت شوم چون بازيکني هستم که سابقه حضور در اردوهاي تيم ملي را دارم و انصافا در بازي‌هاي استقلال سرم را مقابل توپ گذاشتم. با اين حال به کي‌روش خرده نمي‌گيرم که چرا دعوتم نکرد فقط برايم سؤال به وجود آمده که نظر ايشان چيست.


مدافع استقلال اضافه کرد: ايشان بهتر مي‌دانند که دلايل انتخاب بازيکنان چيست. مثلا از تيم سپاهان تنها يک بازيکن دعوت شده است. من بازيکني هستم که دست از تلاش برنمي‌دارم و باز هم تلاش مي‌کنم. در اين مدت هميشه براي تيم ملي دعا کردم و اين بار هم اين کار را انجام مي‌دهم.


عمران‌زاده در خصوص هفته آخر مسابقات ليگ برتر گفت: با پيروزي مقابل نفت آبادان و تساوي‌ دو تيم صدرنشين حالا شانس داريم اما کارمان سخت است. مهم اين است که در بازي آخر سه امتياز را بگيريم. اميدوارم سرنوشت به گونه‌اي باشد که هواداران استقلال در هفته آخر مسابقات جشن قهرماني بگيرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالتیم ملی
برچسب‌ها: حنیف عمران زادهاستقلالتیم ملی



آخرين مطالب