دوست دارم دراستقلال بمانم اما آویزان نمیشوم
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

مظلومي ادامه داد: در اين فصل سختي‌هاي زيادي را متحمل شديم اما خدا را شكر كه دو سال پرحاشيه را با سختي‌هاي زياد توانستيم تا آخر دوام بياوريم و موفقيت‌هايي هم پشت سر اين سختي‌ها وجود داشت. در حال حاضر بايد جشن قهرماني مي‌گرفتيم اما در بعضي از بازي‌‌ها خيلي راحت امتياز از دست داديم كه بيشتر برابر تيم‌هاي ته جدولي يا آن‌هايي كه سقوط كرده بودند اين اتفاق افتاد و در حال حاضر افسوس اين امتيازها را مي‌خوريم. همچنين از مديريت باشگاه و هواداران بي‌نهايت تشكر مي‌كنم و هرچه اتفاق افتاد، تلاش دوستان بود. ما هم درصدي در اين موفقيت‌ها شريك بوديم. از همكارانم، كادر پزشكي، تداركات، مدير رسانه‌اي تيم و عوامل باشگاه تشكر مي‌كنم كه ما را تحمل كردند. ان‌شاءالله بتوانيم پاسخگوي محبت اين عزيزان باشيم.
وي ادامه داد: در شرايط حساسي به تيمي خورديم كه از انگيزه زيادي برخوردار است و براي كسب سهميه مي‌جنگد. ما هم براي كسب سكوي قهرماني يا نايب قهرماني تلاش مي‌كنيم. در اين شرايط به هم برخورد كرديم و تلاش مي‌كنيم كه بازي آخر را با پيروزي به پايان برسانيم و روز آخر ليگ براي ما روز خوبي باشد. ان‌شاءالله خدا كمك كند و به چيزي كه استحقاقش داريم دست پيدا كنيم.

وي درباره بازيكنان مصدوم و محروم استقلال برابر نفت تهران نيز گفت: اسماعيل شريفات، پژمان منتظري و محسن يوسفي مصدوم هستند. كيانوش رحمتي نيز از مدت‌ها قبل دچار مصدوميت است. البته من مي‌توانستم از منتظري برابر نفت استفاده كنم اما اين ريسك را نكردم چرا كه برابر نسف، حنيف را هم در اختيار نداريم و اين بازيكن را براي بازي با تيم ازبكستان نگه مي‌دارم.

سرمربي استقلال با بيان اينكه اميدوار است نفت تهاجمي بازي كند گفت: ان‌شاءالله فردا بازي تهاجمي را ببينيم چرا كه آن‌ها دنبال سهميه هستند. البته اگر اين سهميه داده شود. فعلا دو سهميه داريم كه يكي از آن‌ها را ما كسب كرديم و سهميه بعدي هم براي قهرمان ليگ است و ساير سهميه‌ها مشخص نيست به چه صورتي باشد. در هر صورت اميدوارم كه نفتي‌ها مثل بازي قبل كه برابر ما انجام دادند تهاجمي باشند. ما هم به دنبال بازي تهاجمي هستيم. شكست و مساوي براي ما فرقي ندارد و دنبال پيروزي هستيم. هدف ما اين است كه با گل‌هاي بيشتري پيروز شويم و بايد ببينيم در زمين چه اتفاقي خواهد افتاد. بايد طوري برنامه‌ريزي كنيم كه بازيكنان‌مان استرس نداشته باشند و در ضربات آخر دقت كنند. مسلما مانند بازي‌هاي قبل موقعيت‌هاي زيادي نصيب ما مي‌شود.

مظلومي ادامه داد: نفت تيم خوبي است و مربي شايسته‌اي دارد. او تيمي كه سال گذشته در حال سقوط بود را مدعي كرد و بازيكنان خوب و تاثيرگذاري هم دارد.

سرمربي استقلال درباره صحبت‌هاي اصغر شرفي كه پيرامون ديدار تيمش برابر تراكتورسازي تبريز انجام داده بود گفت: او شوخي كرده است. من روي شرفي شناخت دارم. هر مربي جاي او بود بازيكنانش را به استراحت مي‌فرستاد و قبل از بازي آن‌ها را جمع مي‌كرد اما او ايستاد و با تمام توان كار كرد چون مي‌دانست كه در بالاي جدول تاثيرگذار است و تيمش را جوانمردانه راهي مسابقه‌ها كرد. بايد به اين دليل از او تشكر كرد. البته مي‌گويد كه شش بازيكن اصلي‌اش را در اختيار ندارد و دستش خالي است.
مظلومي همچنين در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه درباره صحبت‌هاي او مبني بر اينكه بازيكنان استقلال كم‌كاري كرده‌اند گفت: من درباره كم‌كاري كردن آن‌ها در گل زدن صحبت كردم. بازيكنان ما امسال خيلي تلاش كردند و كمبودها را با تلاش خودشان جبران كردند. اگر هر كدام از تيم‌ها يك هافبك‌شان را از دست بدهند چه اتفاقي برايشان مي‌افتد؟ نيم فصل دوم تيمي يك بازيكن گرفت و كلي موقعيت نصيب آن‌ها شد اما بازيكنان ما با اين شرايط كار كردند. منظور من از كم‌كاري در به ثمر رساندن گل بود، شايد جمله‌ام را بد گفته باشم.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال كه آيا در استقلال مي‌ماند يا خير گفت: با خدا است. دوست دارم سومين سال را در اين تيم ادامه بدهم اما بستگي به نظر مديريت باشگاه دارد. بايد بنشينيم و صحبت كنيم. من مربي روي زمين مانده‌اي نيستم كه بخواهم خودم را آويزان و با هر شرايطي كار كنم. بايد ببينيم كه خواسته‌ها چيست و به توافق برسيم كه چه كاري بايد انجام دهيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا به باشگاه ليست داده است يا خير گفت: هيچ ليستي نداده‌ام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برترپرویز مظلومی



آخرين مطالب