جباري: مي خواهم يک فصل بازي در خارج از ايران را تجربه کنم.
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک تيم فوتبال استقلال تهران گفت: چند پيشنهاد از تيم هاي خارجي دارم و مي خواهم يک فصل بازي در خارج از ايران را تجربه کنم.


 

 مجتبي جباري پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل نفت تهران اظهار داشت: در فصلي که پشت سر گذاشتيم اتفاقات زيادي براي ما افتاد که از جمله آنها مصدوميت بيش از حد برخي بازيکنان اصلي تيم بود که باعث شد به ساير بازيکنان فشار بيشتري بيايد.

وي ادامه داد: با تمام اين شرايط تمام تلاش‌مان را به کار گرفتيم تا در بهترين جايگاه بايستيم اما متأسفانه اين هدف محقق نشد.

کاپيتان تيم فوتبال استقلال ضمن تبريک قهرماني ليگ برتر به تيم سپاهان افزود: از حالا به بازي چهارشنبه در ليگ قهرمانان آسيا فکر مي‌کنيم. در بازي برابر نسف قارشي حتي با يک مساوي مي‌توانيم به دور بعد صعود کنيم که فکر مي‌کنم با حمايت و دعاي هواداران اين امر محقق مي‌شود.

جباري با بيان اينکه امروز حضور هواداران بسيار خوب بود اما انتظار بيشتري از آنها داشتيم، خاطرنشان کرد: بازي در روز جمعه و در ساعت مناسبي برگزار شد و به همين دليل هواداران استقبال خوبي از اين بازي داشتند.

وي در خصوص فصل آينده و اينکه آيا در استقلال مي‌ماند يا خير، عنوان کرد: در حال حاضر فکري براي فصل آينده نکرده‌ام اما چند پيشنهاد خارجي دارم و مي خواهم يک سال بازي در خارج از ايران را تجربه کنم.

جباري در خصوص اينکه تماشاگران پس از تعويضش وي را تشويق مي‌کردند، گفت: تماشاگران به من لطف دارند. سال خوبي با هم داشتيم و شايد آخر بازي با تشويق‌هاي خود مي‌خواستند از من قدرداني کنند. به هر حال اگر فصل آينده گزينه خارجي نداشته باشم در استقلال راحت هستم و در اين تيم مي‌مانم.

کاپيتان تيم فوتبال استقلال در خصوص قهرماني سپاهان در ليگ برتر گفت: ما هميشه خوب بازي کرديم اما برخي مواقع اشتباهاتي داشتيم که سپاهاني‌ها اينگونه نبودند. آنها امتيازهاي خود را ذخيره کردند و به قهرماني رسيدند. البته ما در اين فصل بدشانسي‌هاي زيادي را هم تجربه کرديم. به هر حال قهرماني حق سپاهان بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برتر
برچسب‌ها: جباری



آخرين مطالب