عمران‌زاده: شعار عليه مظلومي بي‌انصافي است
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

عمران‌زاده در خصوص قراردادش براي فصل آينده عنوان کرد: از باشگاه پرسپوليس با من صحبتي نشده و اين موضوع را تکذيب مي‌کنم. تنها يک پيشنهاد از يکي از تيم‌هاي شرق آسيا دارم که مسئولان اين تيم امروز هم در ورزشگاه حاضر بودند.

مدافع تيم فوتبال استقلال با اشاره به جدايي مجيدي و کرار از استقلال گفت: جدايي اين دو بازيکن تأثير چنداني در نتايج ما نداشت بلکه بازي‌هاي فشرده در ليگ‌هاي مختلف ما را آزار مي‌داد.

وي افزود: در فصل آينده در استقلال مي‌مانم مگر اينکه مسئولان باشگاه مرا نخواهند. هميشه مثل يک کارگر و يک زنبور عسل براي موفقيت استقلال تلاش کردم.

عمران‌زاده در خصوص زخم پيشاني‌اش عنوان کرد: هميشه به استقلال تعصب دارم و اين زخم يک يادگاري براي من خواهد بود و 15 سال بعد با ديدن اين زخم و اينکه در راه استقلال پيشاني‌ام زخم شده خوشحالم خواهم شد.

مدافع تيم فوتبال استقلال در مورد درگيري‌اش با مهدي رحمتي در جريان ديدار برابر نفت تصريح کرد: با رحمتي رفيق هستم و هميشه با وي هم‌اتاقم. در آن صحنه رحمتي تأکيد داشت که مدافعان باز شوند و مشکل خاصي هم وجود نداشت.

وي ادامه داد: به نظرم در اواخر فصل مصاحبه‌هاي اعضاي هيئت مديره منجر شد تا استقلال ضربه بخورد. بازيکنان استقلال دوست دارند هميشه با انگيزه بازي کنند اما برخي مواقع مشکلاتي برايشان پيش مي‌آيد.

عمران زاده در پاسخ به اين سؤال که آيا قبول داريد که استقلال پس از شکست در دربي کمي افت کرد، گفت: افت استقلال ربطي به دربي ندارد. 4 دربي را ما برديم و يکي را هم پرسپوليسي‌ها. معتقدم افت استقلال به خاطر فشار مسابقات مختلف بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برتر
برچسب‌ها: حنیف عمران زادهمظلومی



آخرين مطالب