دومین دروازه بان لژیونر ایران در راه اروپا
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 22 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
رسانه های ترکیه از عقد قرارداد بین حامد لک و باشگاه مشهور بشیکتاش ترکیه خبر دادند.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، روزنامه های ترکیه ای از حضور این دروازه بان ایرانی برای فصل آینده به تیم بشیکتاش نوشته اند و از توافقات برای حضور او در لیگ ترکیه خبر می دهند. این روزنامه ها نوشته اند که لک در ترکیه به دانشگاه هم خواهد رفت و اینکه باشگاه بشیکتاش برای جذب او پولی به باشگاه صبای قم پرداخت نمی کند و او به عنوان بازیکن آزاد به بشیکتاش می آید.
رسانه های ترک ارزش این قرارداد را 1 میلیون یورو حدس زده اند. لک 21 ساله است. همچنین از وضعیت سربازی لک هم نوشته شده است که او کارت پایان خدمت دارد. ظاهرا مصطفی دنیزلی هم در این انتقال مورد مشورت قرار گرفته است. دروازه بان بشیکتاش در حال حاضر روشتو رچبر مشهور است که آینده اش با بشیکتاش مشخص نیست.
در فوتبال ایران تصور حضور بازیکنان مختلفی را در فوتبال اروپا داشتیم به غیر از حضور دروازه بان ایرانی در اروپا که علیرضا حقیقی با حضورش در روبین کازان این کار را انجام داد و اکنون او یکی از دروازه بانان این تیم روسی به حساب می آید اما این پایان کار حضور دروازه بانان ایرانی در اروپا نیست.

با حضور حقیقی در روسیه و اکنون لک در ترکیه کار مهدی رحمتی برای شماره یک ماندن تیم ملی ایران سخت تر می شود به خصوص که کی روش به بازیکنانی که در لیگ اروپایی تمرین کند نگاه ویژه ای دارد. رحمتی چند سال قبل پیشنهاد روزنبرگ نروژ را رد کرد و شاید اکنون بیشتر از همیشه از این تصمیم ناراحت باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ برتر



آخرين مطالب