پایه های لرزان صندلی فتح الله زاده موقتا استحکام پیدا ک
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
با پیروزی استقلال مقابل نسف قارشی، کادرفنی و مدیریتی استقلال که هر روز تهدید وزارت ورزش را بالای سر خود می‌بینند، یک هفته دیگر به زندگی با لباس آبی ادامه خواهند داد.
 
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، این روزها خیلی ها در تلاش هستند که جانشین فتح الله زاده بشوند. در بازار شایعات اسامی مختلفی به گوش می رسد که برای شناسایی آنها حتی گوگل هم ناکام است!
یک مدیر میانی ایران خودرو، مدیرعامل سابق یک باشگاه در لیگ آزادگان و حتی چند نفر از بازاری ها و کسبه هم جزو گزینه هایی هستند که نامشان برای مدیرعاملی استقلال شنیده می شود اما در این میان معاون یکی از روزنامه ها (کارمند شهرداری) که اتفاقا اصلا سابقه روزنامه نگاری و خبرنگاری هم ندارد در تلاش بسیار است که به صندلی مدیریت در استقلال برسد.
جالب این است که در این میان گویا دیگر خط و خطوط سیاسی و جناح های مختلف هم کارساز نیست. مثلا این مورد آخر کارمند شهرداری هم است که در تلاش است یک پست دولتی به دست بیاورد و مشخص نیست که با توجه به اختلافات دولت و شهرداری چگونه می توان به این صورت شنا کرد!
جای تاسف دارد که صندلی مدیریت در تیم های پرطرفداری مثل استقلال دچار سرنوشتی می شود که هر کسی از راه برسد، خود را شایسته این پست می داند!
اما با پیروزی استقلال مقابل نسف قارشی، کادرفنی و مدیریتی استقلال که هر روز تهدید وزارت ورزش را بالای سر خود می‌بینند، یک هفته دیگر به زندگی با لباس آبی ادامه خواهند داد.
با توجه به شرایط خاص بازی سرنوشت‌ساز استقلال مقابل سپاهان، بعید است که فتح‌الله‌زاده که می‌گفت پنجشنبه تکلیفش روشن می‌شود،‌ جای خود را به گزینه تازه‌ای بدهد. مدیران وزارت ورزش به خوبی می‌دانند که با تغییر مدیریت، بحران پس از شکست احتمالی مقابل سپاهان برعهده آنها خواهد افتاد.
در عین حال پیروزی مقابل سپاهان نیز فتح‌الله‌زاده در موقعیتی برتر قرار خواهد داد. اگر این اتفاق رخ بدهد، استقلال نتایج خوبی در لیگ امسال کسب کرده است. قهرمانی حذفی، سومی لیگ و حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا که نمره‌ای بسیار بالا برای کادرفنی و مدیریتی استقلال است.
آیا در روزهای آینده تا قبل از بازی سپاهان خبری از تغییرات خواهیم شنید؟ بعید است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ قهرمانان آسیاعلی فتح الله زاده
برچسب‌ها: فتح الله زادهاستقلال



آخرين مطالب