به احترام حجازی سکوت می کنم و جواب استقلالی ها را نمی دهم
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: «فاصله تیم ما با استقلال زیاد نیست و شرایط دو تیم در روز بازی نقش تعیین کننده ای در نتیجه خواهد داشت.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از پانا، علیرضا مرزبان در خصوص وضعیت سپاهان در آستانه بازی با استقلال اظهار داشت: «ما همه بازیکنان به جز اشجاری را داریم. همه دارند خیلی خوب و با انگیزه تمرین می کنند تا ان شاءالله با قدرت بازی را ببریم. تیم ما واقعا از لحاظ بدنی و روانی آماده است و به چیزی جز برد فکر نمی کنیم.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه بازی را اتفاقات و شانس رقم خواهد زد یا اندیشه بازیکنان و مربیان؟ افزود: «بازی خیلی سختی داریم. استقلال بازیکنان خوب و تاثیرگذاری دارد. من چند نفر آن ها را می شناسم و بازیکنان با شخصیتی هستند. معتقدم چیزی به اسم اتفاقات و شانس در فوتبال وجود ندارد. اتفاقات و شانس برای قصه نویسان خوب است نه فوتبال. باید در فوتبال و رسیدن به موفقیت کار فنی و برنامه ریزی داشت و گرنه اگر به شانس باشد که تیم ها لوک خوش شانس را استخدام می کردند و قهرمان می شدند!» 

مربی سپاهان در خصوص این که خط هافبک چه تیمی برتری دارد؟ تصریح کرد: «به نظرم بحث بر سر هافبک های دو تیم نیست. در فوتبال یک تیم تلاش می کند تا نتیجه حاصل شود. مهم داشتن استراتژی است که بتواند برای رسیدن به هدف موثر باشد. ما هم برای این بازی شیوه ای داریم. به نظرم 2 تیم فاصله نزدیکی به هم دارند و فرم و شرایط تیم ها در روز بازی خیلی تعیین کننده است.»

مرزبان گفت: «ما هوادارانی داریم که بی نظیرند. آن ها امسال خیلی از ما حمایت کردند و قطعا این بار نیز می آیند تا پیروزی تیمشان را جشن بگیرند. آن ها لیاقت این را دارند تا به مراحل بالای آسیا برسند. ما قول می دهیم با تمام قدرت به مصاف استقلال برویم و برای پیروزی بجنگیم.» 

وی تاکید کرد: «برخلاف نظر خیلی ها معتقدم این بازی محتاط نخواهد بود. این بازی سرعتی و جذابی می شود. امیدوارم 2 تیم جوانمردانه بازی کنند و قدرت فوتبال ایران را در آسیا و حتی جهان نشان دهند. پیش بینی کردن این بازی خیلی سخت است ولی احساس می کنم این قدر کیفیت بالا است که کار به وقت اضافه کشیده نشود.»

مربی سپاهان افزود: «ما به قدرت تیم خود شک نداریم. بالاخره هر تیمی که می خواهد به قله ها برسد باید در این بازی برنده شود. نمی دانم برنده این بازی به کجا می رسد چون همه چیز بستگی به قرعه کشی دارد ما سرنوشت بارسلونا و بایرن را مقابل چلسی دیدیم و خودتان هم می دانید که قابل پیش بینی نیست. البته چقدر خوب بود وقتی این تیم ها نتوانستند مقابل چلسی نتیجه بگیرند، قهرمانی را تبریک گفتند و کاملا به حریف احترام گذاشتند. احترام گذاشتن به حریف خیلی مهم است که باید یاد بگیریم.»

مرزبان در خصوص درگیری لفظی خود با مربیان استقلال گفت: «من برای هواداران و باشگاه استقلال احترام زیادی قائلم. مرحوم ناصر حجازی دوست خوبم بود و احترام زیادی هم برای او قائلم. من به احترام حجازی سکوت می کنم و جواب استقلالی ها را نمی دهم. روزی که حجازی از دنیا رفت، من، شرفی و مهاجرانی داشتیم با هم غذا می خوردیم که به ما خبر دادند و ما مستقیم به منزل او رفتیم. واقعا روز غم انگیزی بود.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب