زارع: آنها هر كاري مي‌خواهند، انجام دهند/ نبايد با مجيدي اين‌طور برخورد مي‌شد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 30 فروردين 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

تماشاگران پرسپولیس با فحاشی فرهنگ خود را نشان دادند ولی مجیدی غیرت استقلالی بودن خود را نشان داد .

قائم مقام باشگاه پرسپوليس مي‌گويد معدود هواداران تيمش رفتار مناسبي با فرهاد مجيدي نداشته‌اند.

جمشيد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌، درباره ديدار پرسپوليس مقابل الغرافه كه با نتيجه تساوي يك بر يك به پايان رسيد اظهار كرد: پرسپوليس هواداران بزرگي دارد كه در يك روز وسط هفته اين گونه پشت تيم‌شان ايستادند. فكر مي‌كنم اين استقبال در چند سال گذشته حتي براي تيم ملي هم سابقه نداشته است.

وي ادامه داد: اين هواداران براي هر تيمي مايه دلگرمي هستند و حيف بود كه ما يك پيروزي دلچسب را با يك تساوي عوض كرديم. مي‌توانستيم سه امتياز بازي را بگيريم و به طور قطعي به دور بعد صعود كنيم اما بازيكنان ما به خودباوري نرسيده بودند و كار را تمام شده تلقي كردند. در حالي كه در طول بازي هم دو سه موقعيت صددرصد گل را از دست داديم و با اين نتيجه همه چيز را به اما و اگر سپرديم. حالا الهلال با برد شب گذشته خود مقابل الشباب به ما نزديك شده و مدعي شده است.

زارع با بيان اينكه اميدوار است هواداران پرسپوليس در ديدار بعدي مقابل الهلال هم همين گونه از تيم حمايت كنند، گفت: من به اين هواداران ايمان دارم كه در بازي حساس و تعيين كننده مقابل الهلال ما را تنها نخواهنند گذاشت و بار ديگر لرزه به اندام حريفان عربي خواهند انداخت.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره اعتراض باشگاه قطري به قضاوت ديدار روز گذشته به AFC گفت: ما داوري را خوب ديديم. ايرماتوف يكي از باسابقه‌ترين داوران آسيا و حتي جهان است و قضاوت او مشكل خاصي نداشت. با اين حال قطري‌ها مي‌توانند هر كاري كه خواستند بكنند.

به گزارش ايسنا، در بازي روز گذشته پس از اخراج فرهاد مجيدي هواداران پرسپوليس واكنش شديدي به حركات او نشان دادند كه براي لحظاتي جو بازي را متشنج كرد. زارع در اين باره به ايسنا گفت: ما به عنوان مديران باشگاه پرسپوليس هر رفتار خلاف اخلاقي را تقبيح مي‌كنيم. حالا اين رفتار مي‌خواهد عليه فرهاد مجيدي باشد يا هر بازيكن ديگري. اين بازيكن سال‌ها براي فوتبال ما زحمت كشيده است اما ما اين رفتار را از هواداران خودمان نمي‌پسنديم. مجيدي با من، دنيزلي، زادمهر، هاشميان و مهدوي‌كيا احوالپرسي كرد و رفتار مودبانه‌اي داشت اما متاسفانه معدود هواداران ما رفتار خوبي با او نداشتند. نبايد محيط پاك ورزشگاه را با الفاظ زشت آلوده كرد. اصلا به همين دليل بود كه دو امتياز از پرسپوليس كم شده است. ما ديگر نبايد در ورزشگاه اين گونه از الفاظ زشت استفاده كنيم.

جمشيد زارع در پايان درباره صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه نفت آبادان كه مدعي شده بود چند دلال منتسب به باشگاه پرسپوليس در تمرين‌هاي اين تيم حضور يافته‌اند گفت: ما قويا اين موضوع را تكذيب مي‌كنيم. پرسپوليس يك باشگاه حرفه‌اي است كه اگر بخواهد مذاكره كند، به صورت حرفه‌اي اين كار را انجام مي‌دهد. از اين پس هر كس تحت هر عنواني خود را از باشگاه پرسپوليس معرفي كرد، كارش غير قانوني بوده و از طرف ما نيست. باشگاه پرسپوليس تا به حال هيچ تماسي با هيچ بازيكني نداشته است و اين كار را هم غير حرفه‌اي مي‌داند.

وي اضافه كرد: حتي اگر قرار باشد مذاكره‌اي صورت گيرد، با بازيكنان آزاد و آن هم با مدير برنامه‌هاي آن‌ها خواهد بود. باشگاه پرسپوليس پس از 26 ارديبهشت و بعد از اينكه دنيزلي فهرست بازيكنان مورد نظر خود را به ما داد، مذاكرات خود براي فصل بعد آغاز خواهد كرد.
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب