پرسپولیس - سایپا؛ همه چیز تحت الشعاع اختلاف کریمی و دنیزلی
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

* ملوان انزلی - مس کرمان؛ جدال بقا در بندر

دو تیم چهاردهم و پانزدهم جدول برای فرار از خطر سقوط می جنگند و سه امتیاز این بازی می تواند تیم برنده را تقریبا در حاشیه امن قرار بدهد. هر تیمی که در این بازی پیروز شود می تواند به رده دوازدهم جدول برسد. ملوان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند اما بازیکنان این تیم اگر می خواهند فصل بعد هم در لیگ برتر حضور داشته باشند باید در این 90 دقیقه به جای پول فقط به برد فکر کنند. مس کرمان هم با ابراهیم قاسمپور تیم خطرناکی است و به راحتی به هیچ تیمی امتیاز نمی دهد. جدال در بندر انزلی برای بقا در لیگ برتر می تواند دیدنی باشد.

*مس سرچشمه - فجرسپاسی؛ پیروزی ساده در انتظار شاگردان سرهنگ!

بازیکنان مس سرچشمه برای این بازی نه استرسی دارند و نه انگیزه ای. آنها اولین سقوط کننده لیگ برتر هستند با این حال اصغر شرفی مثل همیشه حماسی حرف می زند و می گوید می خواهیم ایستاده بمیریم و از حیثیت خود دفاع کنیم. می توان یک پیروزی راحت را برای شاگردان سرهنگ محمود یاوری پیش بینی کرد مگر اینکه بازیکنان فجر خیلی بد بازی کنند که نتوانند مقابل تیمی که ضعیف ترین خط حمله و دفاع لیگ را دارد پیروز شوند. فجر در صورت پیروزی در این بازی می تواند تا رده هفتم جدول بالا بیاید که رتبه ای رویایی برای این تیم محسوب می شود.

* صبای قم - نفت تهران؛ ببر و به آسیا برو

صبا و نفت تهران برای گرفتن سهمیه آسیا تلاش می کنند. صبا 46 امتیازی در رده چهارم است و نفت هم با یک امتیاز کمتر در رده پنجم قرار دارد. هر دو تیم شگفتی سازان لیگ هستند زیرا هیچ کارشناسی در ابتدای لیگ یازدهم پیش بینی نمی کرد این دو تیم جز 5 تیم اول جدول باشند. نفت و صبا با بازیکنان جوان بسیاری از تیم های پرستاره و مدعی را پشت سر گذاشتند. ویسی مدعی است برنده این بازی 80 درصد آسیایی خواهد شد ولی شاید این بازی برنده نداشته باشد و شرایط تیم های بالانشین پیچیده تر شود.

* پرسپولیس - سایپا؛ همه چیز تحت الشعاع اختلاف کریمی و دنیزلی

پرسپولیس که در این فصل تنها افتخارش حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا بود هفته گذشته مقابل الغرافه 10 نفره هم نمایشی ناامید کننده ارایه کرد تا هم هوادارانش ناراحت شوند و هم اختلاف علی کریمی کاپیتان تیم با مصطفی دنیزلی رسانه ای شود.

کریمی که پیش از این نیز با سرمربی پرسپولیس دچار اختلاف شده بود، بعد از بازی با الغرافه به انتقاد از دنیزلی پرداخت و گفت برخی بازیکنان ضعبف هستند اما باز هم در ترکیب قرار می گیرند. در این شرایط همه می خواهند بدانند دنیزلی چه واکنشی به اعتراض کریمی نشان می دهد و آیا او نیمکت نشین می شود یا نفراتی که کریمی مخالف بازی کردن آنهاست به روی نیمکت می روند. این در حالی است که دنیزلی پس از بازی با الغرافه در سفری غیرمنتظره به ترکیه رفت آن هم در شرایطی که تیمش فردا بازی دارد.

ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس اگر نتواند دو امتیاز کسر شده با رای کمیته انضباطی را از کمیته استنیاف پس بگیرد در خطر سقوط هم قرار می گیرد. بنابراین آنها باید بدون توجه به این رای 3 امتیاز بازی فردا را بگیرند تا در ادامه دچار مشکل نشوند.

 سایپا هم با تقوی مثل همان دوران مجید صالح پرنوسان است. در این بازی نارنجی پوشان انگیزه زیادی دارند هرچند بحث استعفای آرش کوشا مدیرعامل باشگاه این تیم را در وضعیت عجیبی قرار داده زیرا کوشا هم در باشگاه هست و هم نیست!

به گزارش فارس برنامه و اسامی داوران هفته سی و یکم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه اول اردیبهشت

شهرداری تبریز – نفت آبادان ساعت 15

سعید بخشی زاده، محمد رضا ابوالفضلی، علیرضا ایلدروم، محمدرضا اکبریان، ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

شنبه دوم اردیبهشت

ملوان – مس کرمان ساعت 17

علیرضا فغانی، صادق نوری، علی میرزابیگی، بابک وسیله بر، ناظر داوری: ایرج نظری، ناظر ویژه: رضا غیاثی

مس سرچشمه – فجرسپاسی ساعت 17

غلامرضا جباری، بابک داوری، مهدی عالیقدر، رضا عادل، ناظر داوری: صفدر احمدی

صبای قم – نفت تهران ساعت 17

احمد صالحی، سعید زارع، حسین سنجری، فرشید افشار، ناظر داوری: حسین خوشخوان

پرسپولیس - سایپا ساعت 19

سعید مظفری زاده، رضا سخندان، رسول فروغی، رسول رهبرفام، ناظر داوری: اسماعیل صفیری

یکشنبه سوم اردیبهشت

راه آهن - تراکتورسازی ساعت 17

ذوب آهن - داماش  ساعت 17

فولاد - سپاهان ساعت 17

شاهین بوشهر - استقلال ساعت 17


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ برترپرسپولیس
برچسب‌ها: پرسپولیسکریمیدنیزلیاختلاف



آخرين مطالب