اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

اعضاي هيأت مديره باشگاه استقلال در شرايطي مقابل خبرنگاران قرار گرفتند که در نشست عصر يکشنبه خود تکليف سرمربي را مشخص کردند و در مورد مدير عامل نيز تصميماتي گرفتند اما در اظهاراتشان خلاف اين رفتار کردند.


 

    به گزارش خبرنگار مهر، جلسه اي که قرار بود عصر يکشنبه برگزار شود و منجر به انتخاب سرمربي و مديرعامل فصل آينده آبي پوشان شود، بنا بر اعلام رسمي اعضاي حاضر در آن هيچ دستاوردي در اين موارد نداشت و قرار شد تا روز چهارشنبه تکليف مديرعامل و سرمربي مشخص شود، اين در حالي است که در اين جلسه در هر دو مورد تصميم گيري شده است!


زماني که اعضاي هيئت مديره يکي پس از ديگري از محل نشست در وزارت ورزش خارج شدند جمع پرتعدادي از خبرنگاران رسانه هاي مختلف را برابر خود ديدند و در شرايطي که راه فراري نداشتند - که البته دو عضو هيئت مديره از درهاي مخفي رفتند تا با خبرنگاران روبرو نشوند - به سوالات پرتعداد آنها در مورد نتايج جلسه پاسخ دادند.


 اما نکته جالب در مورد اعضاي هيئت مديره اينکه از بين آنهايي که مصاحبه کردند، هيچ وجه اشتراکي در اظهارات وجود نداشت و تناقضي کاملا آشکار به چشم مي آمد. عبدالرضا ساور که بنا بر اعلام خودش خيلي در جريان امور نبود در پاسخ به پرسش خبرنگاران اعلام کرد که در اين جلسه در مورد سرمربي و مديرعامل صحبتي نشد.


اين در حالي بود که جواد زرينچه به صراحت اعلام کرد که گزينه هاي سرمربيگري و مدير عاملي را بررسي کرديم. اين عضو هيئت مديره حتي از خاوير کلمنته به عنوان گزينه خارجي نيمکت استقلال نيز نام برد و از صلاحي، شهرياري، کردنوري و اميدواررضايي به عنوان گزينه هاي مديرعامل نام برد.


حسين فرزامي هم اظهاراتي متناقض با بقيه داشت و اعلام کرد که در اين جلسه پيرامون سرمربي و مديرعامل تصميم گيري نشد و همه چيز را بايد از رسولي نژاد رئيس هيئت مديره پرسيد که در جريان امور است. يوسف نژاد هم ترجيح داد از در ديگري برود تا با خبرنگاران روبرو نشود. رسولي نژاد هم با انجام مصاحبه اي کوتاه و البته مبهم با سايت وزارت ورزش و جوانان خود را از رويارويي با خبرنگاران محروم کرد!


اين در حالي است که برخي اعضاي هيئت مديره در صحبت هاي خصوصي و غير رسمي خود از تصميم گيري براي انتخاب سرمربي فصل آينده در جلسه عصر يکشنبه خبر دادند. در اين مورد گفته مي شود اعضاي هيئت مديره حضور اميرقلعه نويي در کادر فني استقلال را قطعي کرده اند و قرار است تا زمان انتخاب مدير عامل يکي از اعضاي هيئت مديره - که احتمالا احمد رسولي نژاد خواهد بود - امور باشگاه را در اختيار بگيرد.


انتخاب مدير عامل و سرمربي از وظايف مشخص هيئت مديره يک باشگاه است و معمولا براي اظهار نظر در مورد آن نبايد خساست به خرج داد اما مشخص نيست اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال چرا پنهان کاري را در دستور کار خود قرار داده بودند و با اظهاراتي متناقض نخواستند واقعيت را به زبان بياورند. شايد همراهي علي فتح الله زاده با وزير ورزش و جوانان در ترکيه و احتمال رايزني براي ماندن، اعضاي هيئت مديره را برآن داشت تا با چاشني احتياط در مورد انتخاب مدير عامل حرف بزنند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال
برچسب‌ها: استقلال



آخرين مطالب