فتح‌الله‌زاده سرمربیگری قلعه‌نویی را ردكرد!
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 8 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.
    
به گزارش ایرنا: 'علی فتح الله زاده' در واكنش به خبر وزارت ورزش و جوانان كه 'امیر قلعه نویی' را سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی كرده، با رد تلویحی این خبر گفت: سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه انتخاب می كند.

 
علی فتح الله زاده' دوشنبه شب پس از پایان جلسه هیات رییسه باشگاه استقلال تهران در وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اعلام كرد: در تمام دنیا، سرمربی یك باشگاه را مدیرعامل انتخاب می كند.

 
وی با رد خبر وزارت ورزش و جوانان در خصوص سرمربیگری 'امیر قلعه نویی' گفت: این خبر گمانه زنی است چرا كه اكثر اعضای هیات مدیره تمایل دارند، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال باشد.

 
فتح الله زاده خطاب به رسانه ها گفت: باید دو روز دیگر صبر كنید تا تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و پس از آن مطلع شوید كه سرمربی تیم استقلال چه فردی است.

 
وی در ادامه افزود: روز یكشنبه 'پرویز مظلومی' و امروز 'امیر قلعه نویی' برنامه های خود را به هیات مدیره باشگاه استقلال ارایه كردند.

 
فتح الله زاده با تایید اینكه گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال امیر قلعه نویی است، اظهار داشت: اما از آنجا كه هنوز موضوع مدیرعاملی باشگاه استقلال شفاف نشده است و هر روز عده ای می گویند فرد دیگری است و یك روز بنده می شوم، باید صبر كنیم نخست تكلیف مدیرعاملی باشگاه استقلال مشخص شود.

 
وی افزود: بحث امروز این بود كه اول مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود سپس در خصوص سرمربی تصمیم گیری كنیم.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: هنوز هیچ چیز تمام نشده است، امیر قلعه نویی قرار است تا دو روز دیگر برنامه های خود را بدهد و وزیر ورزش و جوانان نیز در این دو روز تكلیف مدیرعامل باشگاه استقلال را مشخص كند.

 
وی در خصوص وضعیت روانی حاكم بر جلسه نیز گفت: جلسه دوستانه ای بود چرا كه ما چند ماه است داریم با همدیگر كار می كنیم.

 
فتح الله زاده افزود: با وجود هواداران پر شمار استقلال اگر مجبور باشم سخت ترین شرایط را تحمل كنم در این تیم خواهم ماند اما همه چیز منوط به تصمیم وزیر ورزش و جوانان است.

 
وی در ادامه در خصوص ارتباط خود با 'احمد رسولی نژاد' رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران و معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا هفته گذشته ارتباط خوبی با هم داشتیم اما اطلاعاتی كه در طول یك هفته گذشته به دستم رسید نظرم را به حدی عوض كرد كه حاضر نبودم در این نشست شركت كنم.

 
وی افزود: پس از تماس رسولی نژاد و درخواست او مبنی بر حضور حتمی در جلسه تصمیم گرفتم به این نشست بیایم.

 
مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال تهران در ادامه گفت: این حق را برای امیر قلعه نویی قائل هستم كه بخواهد با مدیرعامل دلخواه خود كار كند.

 
وی گفت: اما هنوز زود است كه در خصوص استقلال تصمیم گیری كنیم و به نظر من باید تا روز شنبه هفته آینده صبر كنیم.

 
فتح الله زاده در خصوص نتایج سفر خود به تركیه به همراه وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: از وزیر ورزش و جوانان خواستم عملكردم در استقلال را به دقت بررسی كند و اگر به این نتیجه رسید كه موفق بوده ام، بگذارد كار خود را ادامه دهم.

 
وی افزود: مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران از پست وزارت در ایران بالاتر است بنابراین معتقدم وزیر ورزش و جوانان باید با تامل بیشتری در خصوص من تصمیم گیری كند.

 
فتح الله زاده تصریح كرد: در هر حال اگر وزیر ورزش و جوانان نخواهد كه در این پست فعالیت كنم، حق طبیعی است و من به آن عمل خواهم كرد.

 
وی در ادامه در خصوص شانس خود برای مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: اگر یكی دیگر از اعضای هیات رییسه استقلال موافق حضور من در این باشگاه به عنوان مدیرعامل باشد، 30 درصد شانس دارم تا فصل آینده نیز مدیرعامل باشگاه باشم.

 
وی افزود: به شخصه معتقدم مدیرعامل نباید در كار سرمربی تیم دخالت كند.

 
فتح الله زاده افزود: وزیر ورزش و جوانان قول هیچ پست و سمتی را به من نداده است و اگر بگوید در پست دیگری كار كن، اطاعت می كنم و اگر بگوید برو، می روم.

 
وی در واكنش به پرسش ایرنا در این باره كه پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان رسما اعلام كرده 'امیر قلعه نویی' هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده گرفته است، گفت: او به عنوان یك گزینه جدی مطرح است و اكثریت اعضای هیات مدیره خواهان حضور او هستند اما تكلیف سرمربی استقلال را مدیرعامل باشگاه مشخص می كند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالعلی فتح الله زادهقلعه نویی
برچسب‌ها: قلعه نوییاستقلال



آخرين مطالب