اولین مصاحبه قلعه نویی پس از بازگشت
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
به طور حتم اخلاق مداري در صدر اهداف ما جاي دارد. در استقلال بايد جايگاه‌ها مشخص باشند...» كه شايد جمله امیر مستقيما به بازيكناني مثل جباري اشاره دارد

 
به گزارش گل – امير قلعه‌نويي كه حالا به عنوان سرمربي استقلال مصاحبه مي‌كند در اولين گام بعد از توافق امروز با رئيس هيات مديره اعلام كرد كه باشگاه براي جذب بازيكنان و تقويت براي فصل آينده بايد وارد عمل بشود.
از دست ندهید

 
مظلومي:خواست خدا بود كه از استقلال برومفتح‌الله‌زاده مهره غيرقابل پيش بيني معادلات
 قلعه‌نويي مي‌گويد:«‌هنوز درباره بازيكنان به جمع بندي نرسيده‌ام اما به زودي ليست بازيكنان فصل بعد را اعلام مي‌كنم تا باشگاه براي جذب آنها وارد عمل بشود.» 
به گزارش سايت گل امير قلعه‌نويي كه نشان داده استاد بستن تيم است در گام اول بايد تكليف خود را با ستارگان استقلال روشن كند. بازيكناني كه حضور امير در باشگاه چندان خوشايندشان نيست و شايد سر از تيم‌هاي ديگر دربياورند چهره‌هايي مثل مهدي رحمتي و مجتبي جباري كه مصاحبه‌هاي تندي عليه قلعه‌نويي داشته‌اند. 

 
اگر قلعه‌نويي سرمربي استقلال شده باشد ممكن است جباري و رحمتي از جمع آبي‌پوشان جدا بشوند البته شايد هم اتفاقات آنطور كه به نظر مي‌آيد پيش نرود و طرفين به نفع يك تيم بهتر در سال اينده با هم مصالحه كنند. 
قلعه‌نويي درباره جلسه امروز مي‌گويد:« ما درباره مسائل مختلفي صحبت كرديم و در نهايت قرار بر اين شد كه من در خدمت تيم محبوبم باشم.» اين سومين حضور قلعه‌نويي در استقلال محسوب مي‌شود قلعه‌نويي در 2 مرتبه قبلي استقلال را به قهرماني رسانده است او مي‌گويد:« وقت كمي داريم و بايد كار را هر چه سريع‌تر آغاز كنيم. هدف ما اين است كه تيمي بسازيم كه دل 20 ميليون هوادار استقلال شاد بشود، تيمي كه مردم از من انتظارش را دارند و خودم هم از خودم توقع دارم.» 
يك نكته جالب در حرف‌هاي امير به آنجا برمي‌گردد كه وي گفته است:« به طور حتم اخلاق مداري در صدر اهداف ما جاي دارد. در استقلال بايد جايگاه‌ها مشخص باشند...» كه شايد اين مساله مستقيما به بازيكناني مثل جباري اشاره دارد.
 قلعه‌نويي مي‌گويد:« من مي‌خواهم استقلال را از بعد تاكتيكي متحول كنم و يك تيم خيلي قدرتمند بسازم.» بعد از 4سال‌ موفقيت متوالي هواداران استقلال حرف امير قلعه‌نويي را راحت باور مي‌كنند. او قبلا هم از پس اين كار برآمده.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالقلعه نویی
برچسب‌ها: قلعه نوییاستقلال



آخرين مطالب