فتح الله‌زاده مدیرعامل ماند و سرانجام به قلعه‌نویی حکم داد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 9 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 
علی فتح‌الله‌زاده که اوایل هفته جاری به همراه وزیر ورزش و جوانان راهی ترکیه شده بود و البته قبل از آن مصاحبه هایی علیه احمد رسولی نژاد انجام داده بود، عصر امروز در نشستی با رسولی نژاد و قلعه‌نویی شرکت کرد و در پایان به عنوان مدیرعامل باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه احمد رسولی نژاد، علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی، در دفتر رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال نشست سه نفره ای را برگزار کردند تا به مشکلات این روزهای استقلال پایان دهند.

رسولی نژاد و علی فتح الله زاده که طی روزهای گذشته با مصاحبه های متنوعی علیه یکدیگر موضع گیری کرده بودند، امروز اختلافات را کنار گذاشتند! و قرار است فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل در باشگاه استقلال به فعالیتش ادامه دهد.

البته فتح الله زاده در حالی در سمتش باقی ماند که اوایل هفته جاری به همراه وزیر ورزش و جوانان راهی ترکیه شده و امروز نیز با توصیه محمد عباسی مقرر شد تا زمان رسیدگی به وضعیت مالی باشگاه استقلال مدیر عامل باقی بماند.

مدیر عامل فصل گذشته استقلال که با پرویز مظلومی قطع همکاری کرده است در پایان نشست عصر امروز به امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال حکم داد تا او کارش برای فصل آینده را آغاز کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالعلی فتح الله زادهقلعه نویی
برچسب‌ها: قلعه نوییاستقلال



آخرين مطالب