هيئت مديره باقدرت ازفتح‌الله‌زاده حمايت مي‌کند
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 10 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: ما با قدرت از فتح‌الله‌زاده به عنوان مديرعامل حمايت مي‌کنيم.


 

 احمد رسولي‌نژاددرباره دستاورد امروز جلسه هيئت مديره استقلال اظهار داشت: در جلسه امروز مديرعامل گزارشي از برنامه‌هاي خود ارائه کرد و همچنين سرمربي تيم هم برنامه‌هايش را مطرح کرد. امير قلعه‌نويي گفت به 80 درصد تيم نياز دارد و ما اين اختيار را به مديرعامل و سرمربي داديم که در جهت تقويت تيم بازيکنان موردنياز خود را جذب کند.


 وي درباره ادامه فعاليت فتح‌الله‌ زاده به عنوان مدير‌عامل عنوان کرد: آقاي فتح‌الله‌ زاده با قدرت به کارش ادامه مي‌دهد و هيئت مديره هم حمايت‌هاي لازم را از او انجام مي‌دهد.


 رسولي نژاد در پاسخ به اين سوال که آيا امير قلعه نويي به وي ليست بازيکنان را داده است يا خير گفت: قلعه نويي فهرستي به من نداده است اما قرار شد او فهرست را به مديرعامل بدهد و طبق توافقي که ديروز انجام داديم قرار شد يکي از معاونان باشگاه براي مذاکره کردن با بازيکنان مامور شود و بازيکنان موردنياز جذب تيم شوند.


 رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال تصريح کرد: باشگاه استقلال 12 ميليارد تومان بدهي دارد که ما در حال تلاش هستيم که اين بدهي‌ها پرداخت شود. هواداران نگران نباشند ما تيم خوبي براي فصل آينده مي‌بنديم.


 وي درباره استعفاي جواد زرينچه گفت: زرينچه از دوستان خوب ماست ولي از او استعفاي کتبي نديديم و به همين دليل تا زماني که استعفاي کتبي نيايد نمي‌توانيم در موردش صحبت کنيم.


 رسولي نژاد در جواب اين پرسش که بودجه فصل آينده استقلال چقدر است گفت: قرار شد طبق هماهنگي در جلسه آينده مديرعامل رقم پيشنهادي خود را بگويد و ما دست مربي و سرمربي را در اين قضيه باز گذاشتيم.


 معاون وزير ورزش درباره اينکه آيا امير قلعه‌نويي براي قهرماني استقلال قول داده است يا خبر اظهار داشت: امير قلعه‌نويي اعلام کرده تيمي قوي بايد بسته شود تا بتوانيم به قهرماني برسيم و قطعا نيت باشگاه هم قهرماني در ليگ برتر است و اينکه برخي از رسانه‌ها نوشته‌اند که قلعه‌نويي گفته بازيکنان بزرگ تيم را نمي‌خواهد تکذيب مي‌کنم. ما همه بازيکنان بزرگ خوب خود را نياز داريم و سعي مي‌کنيم تيم خوبي ببنديم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب