پیشنهاد وسوسه کننده سپاهانی ها به مدافع استقلال
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 10 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدافع تیم استقلال، با پیشنهاد تیم سپاهان روبه رو شده است و احتمال جدایی اش از جمع آبی ها وجود دارد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدافع آبی ها در اردوی تیم ملی به سر می برد، اما سپاهانی ها پیشنهاد خود را به وی ارائه داده و منتظر پاسخ پژمان منتظری هستند تا این بازیکن با بررسی شرایط خود در تیم استقلال برای آینده خود تصمیم گیری کند.

پژمان منتظری جز نفراتی است که سال ها را در تیم استقلال سپری کرده است اما قرار دادش با آبی ها به اتمام رسیده است و قرار است پس از بررسی های لازم برای فصل آینده خود تصمیم گیری کند.

این بازیکن با حضور امیر قلعه نویی در تیم استقلال مشکلی ندارد زیرا وی چند فصل گذشته نیز به عنوان شاگرد وی در تیم حضور داشت و مشکلی با وی ندارد.

شایان ذکر است، پیشنهاد مالی تیم سپاهان ایده آل است و این موضوع باعث شده است که پژمان منتظری به این پیشنهاد توجه بیشتری داشته باشد.

از طرفی اعلام شده است به دلیل مشکلات تیم سپاهان در خط دفاعی و جدایی احتمالی دو مدافع اصلی این تیم مسئولان این تیم به جذب مدافع آبی ها اصرار فراوان دارند و حاضر هستند که مبلغ پیشنهادی را نیز افزایش دهند، اما مدافع آبی ها، مذاکره ای با مسئولان استقلال انجام نداده است و به همین دلیل پاسخی را ارائه نکرده است.

بازیکن تیم استقلال، قرار است جانشین محسن بنگر یا سید جلال حسینی در این تیم اصفهانی باشد، تا حداقل غیبت یک مدافع سپاهان به نظر نیاید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالسپاهان
برچسب‌ها: پژمان منتظری



آخرين مطالب