مجید صالح:یک ستاره دیگر به ستاره‌های استقلال اضافه می کنیم
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در استقلال به عنوان دستیار امیرقلعه نویی عنوان کرد: فکر می‌کنم مربیگری در استقلال و کنار پرافتخارترین مربیان لیگ کم از سرمربیگری نیست و از بین گزینه‌هایی که برای کار کردن داشتم استقلال شرایطش بهتر از همه بود.

وی درباره اینکه آیا پیش از این هم با امیر قلعه‌نویی هم همکاری داشته یا خیر، اظهار داشت: این تجربه دوم من محسوب می شود. سال ۸۶ که از تیم مس کرمان با هم همکار بودیم به استقلال آمدیم و این تیم را قهرمان جام حذفی کردیم. قلعه‌نویی کارم را دیده بود. ضمن اینکه من استقلال را در شرایط خوبی حتی برای قهرمانی در آسیا می‌بینم و پس از جلسه‌ای که با هم گذاشتیم تصمیم گرفتم به استقلال بیایم.

صالح افزود: کار کردن در تیم بزرگی مثل استقلال و حضور در کنار شخص بزرگی مثل امیر قلعه‌نویی باعث می‌شود خلعی که در زمان سرمربیگری‌ام در سایپا از بابت داشتن تجربه بهتر احساس می‌کردم در استقلال آن را از بین ببرم. البته این امانتی است که از پیشکسوتان استقلال و قدیمی‌های این تیم به من رسیده و من از همین جا از همه قدیمی‌های استقلال کسب اجازه می‌کنم. خودم را نسبت به آنها استقلالی‌ تر نمی‌دانم. اما هر چه که تاکنون یاد گرفته‌ام و از تجربه بسیار خوبم به عنوان سرمربی در سایپا بهره می‌گیرم و به استقلال کمک می‌کنم.

صالح ادامه داد: قطعا همکاری با استقلال رزومه خوبی برای آینده من خواهد بود و من برای چنین تصمیمی حتی نگاهی هم به تجربه کارلوس کی‌روش داشتم و زمانی که او سرمربی امیدهای پرتغال بود و پس از موفقیت در تیم بار دیگر به منچستر یونایتد بازگشت و دستیار فرگوسن شد.

چنین تصمیمی برای او تجربه بهتری شد و من هم افق‌های دور را می‌بینم.

صالح در پاسخ به این سؤال که آیا شرح وظایف او مشخص است یا خیر،‌ گفت: من به عنوان دستیار اول به استقلال آمدم و پیش از این سه سال در کنار منصور ابراهیم‌زاده در ذوب آهن این سمت را داشتم.

وی درباره اینکه استقلال برای فصل بعد، کار سختی را در پیش دارد، اظهار داشت: یکی از اهداف من کسب تجربه در همین زمینه است و البته به قدرت فنی و مدیریت امیر قلعه‌نویی اعتقاد دارم و ما به استقلال آمده‌ایم تا این کار سخت را خوب انجام دهیم. می‌دانم توقعات بالا است اما هدفمان این است که یک ستاره دیگر به ستاره‌های استقلال اضافه کنیم.

قرارداد من با استقلال برای یک فصل است اما این شروعی است برای قدم‌های بعدی و به قول چینی‌ها برای راه هزار کیلومتری باید از قدم اول شروع کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برتر



آخرين مطالب