پرویز مظلومی و پیوستن به تراکتورسازی
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 13 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش ابیته دات کام، پرویز مظلومی در خصوص خبر پیوستن خود به تراکتورسازی طی گفتگویی به تعدادی سوال پاسخ داده است که در ادامه می خوانید.

در خصوص مذاکرات با باشگاه تراکتورسازی و خبر پیوستن به این تیم ، چه صحبتی دارید؟

ساعاتی قبل با سردار جعفری جلسه ای داشتیم که کاملا مثبت بود و در محیطی صمیمی به مذاکره پرداختیم. قسمت این شد که به توافق برسیم و سال بعد را به مردم خوب آذربایجان خدمت کنیم. من در جلسه هم گفتم که من چند تا هدف دارم. یک زنده کردن جوانان با غیرت آذربایجان دوم این که تیمی در حد نام آذربایجان بتوانیم بسازم.

در خصوص آذربایجان و شهر تبریز چه صحبتی دارید؟

من خاطرات بسیار خوبی از مردم آذربایجان بخصوص شهر تبریز دارم چرا که سالها در شهر تبریز بازی کرده ام بخصوص در تیم تراکتورسازی که من به این تیم مدیون بودم.

چرا به تیم تراکتورسازی مدیون بودید؟

چون از این تیم توانستم به تیم ملی راه یابم و آقای گلی را تجربه کنم.

پس فصل بعد می خواهید تراکتورسازی را متفاوت تر از استقلال و یا سایر تیم هایتان ببندید؟

درست است ، مردم مهربان آذربایجان بر گردن من حق دارند. می خواهم مثل سالها پیش فوتبال آذربایجان را زنده کنم چرا که بعد از کریم باقری، علی دایی و رسول خطیبی دیگر بازیکنی از این خطه به فوتبال ملی معرفی نشده است.سالها قبل آذربایجان خود تولید کننده و صادر کننده بازیکن بود که من می خواهم دوباره این صادرات را زنده کنم.

خبر پیوستن شما به تراکتور اکثر هواداران را شوکه کرد و تعداد زیادی از هواداران از رفتن یکباره امیر قلعه نوعی به استقلال ناراحت هستند و می خواهند بدانند آیا شما هم چنین کاری خواهید کرد؟

رنگ من با آمدن به این تیم عوض شد و قرمز تراکتوری شده است. من می خواهم سالها به مردم با غیرت آذربایجان خدمت کنم ، مطئمن باشید من قدر این هواداران را می دانم و به هیچ عنوان با آنها نخواهم کرد چرا که من را آنها و مدیریت آنها دعوت کرده اند و تا وقتی که بتوانم به این مردم شهید پرور خدمت کنم و موفقیت برایشان کسب کنم در خدمتشان خواهم بود.

اکثر هواداران از اینکه از مربی خارجی نام برده می شد که در اخر مربی داخلی انتخاب شد ناراحت هستند نظر شما در این مورد چیست و چه سخنی با هواداران دارید؟

هواداران ناراحت نباشند ، چون من مدیون آنها هستم و آمده ام که تیمی پر قدرت تر از همیشه و تیمی در حد نام آذربایجان و هواداران آن بسازم.

بازیکنان فعلی تراکتور را در چه سطحی می بینید و آیا از آنها استفاده می کنید یا بازیکنان جدیدی به تیم اضافه می شوند؟

صد در صد ، یکی از صحبت های من در این خصوص بود ، اکثر بازیکنان باید حفظ شوند چرا که برای فصل بعد به آنها نیاز داریم و همچنین در ادامه باید تیم تقویت شود چرا که فصل بعد سه تا جام داریم که باید یکی را برای باشگاه تراکتور کسب کنیم.

برای آسیا چه برنامه ای دارید؟

برای جام باشگاه های آسیا هم که باید منتظر باشیم ببینیم مستقیم است یا پلی آف ، در کل ما تیم قوی خواهیم بست تا بتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و از نام آذربایجان و ایران دفاع کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برترپرویز مظلومی
برچسب‌ها: مظلومی



آخرين مطالب