اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 14 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

واکنش قلعه نویی به استعفای فتح الله زاده  
واکنش قلعه نویی به استعفای فتح الله زاده

امیر قلعه‌نویی درباره وضعیت بازیکنان استقلال برای فصل آینده گفت: من برای تسویه‌حساب شخصی به استقلال نیامدم و قرار نیست در استقلال به این مسایل فکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانی مانند جباری و رحمتی در استقلال ماندنی خواهند بود یا خیر، گفت: من به اسم کاری ندارم در هر تیمی که حضور داشتم بر مبنای اصول اعتقادیم عمل کردم. من سه اصل را برای هر بازیکن الزامی می‌بینم،این سه اصل نظم، اخلاق و تاکتیک‌پذیری است.

قلعه‌نویی ادامه داد: من اصول خودم را دارم و کسی نیستم که از اصول خودم کوتاه بیایم. تا هر زمانی که در تیم باشم حرفم را می‌زنم و کارم را می‌کنم و به کار کسی هم کاری ندارم. در استقلال هم هر بازیکنی که این سه اصل را داشته باشد را نگه می‌دارم.

سرمربی استقلال درباره لیستی که به مسئولان باشگاه داده است، گفت: شنیدم که آقای فتح‌الله‌زاده استعفا دادند، من در جریان این موضوع نبودم و تازه مطلع شدم با توجه به اینکه در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات هستیم باید تکلیف این مساله سریعتر مشخص شود.من هم بر اساس نیازهایی که احساس کردم تیم برای موفقیت در فصل آینده دارد لیستی به باشگاه داده‌ام و منتظر هستم تا بازیکنان مورد نظر جذب شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالقلعه نویی
برچسب‌ها: قلعه نوییاستقلال



آخرين مطالب