اولويتم با قطر است نه استقلال و يا ديگر تيم‌ها
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 20 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک تيم استقلال با شرايط خاصي در اين تيم روبروست، اولويت وي استقلال است و مدعي شده بود که در اين تيم مي ماند در صورتي که با پيشنهادات قابل توجهي روبرو شده که به اکثر آنها پاسخي را ارائه نکرده است.


 

 تيموريان پس از تراکتورسازي و سپاهان در حال حاضر با پيشنهاد قابل توجه پرسپوليس روبرو شده است زيرا دنيزلي روي وي نظر بسيار مثبت دارد و به مسئولين اعلام کرده است که تلاش خود را براي جذب اين بازيکن انجام دهند. اين در حالي است که تيموريان زماني که با پيشنهاد قابل توجه و نزديک به يک ميليارد توماني تراکتورسازي روبرو شد اعلام کرد که اولويتش حضور در خارج از کشور است.

اين بازيکن قصد دارد چند پيشنهاد دريافتي اش را مورد ارزيابي قرار دهد و پس از آن در خصوص آينده اش تصميم گيري کند. وي با اصرار اميرقلعه نوعي نيز براي ماندن در استقلال روبرو شده است و اين موضوع عاملي است که وي وضعيت را طورديگري پيش ببرد و تا با شرايطي ايده آل آماده حضور در باشگاه جديدش شود.

از طرفي تيموريان از قطر پيشنهاد دريافت کرده است و اين موضوع باعث شده است که مدير برنامه هايش در خصوص وضعيت اين بازيکن وارد عمل شود تا آنرا بررسي کند.

وي اعلام کرده است در صورتي که تيم موردنظر از نظر  امکانات و شرايط  حضور وي مناسب باشد تيموريان ترجيح مي دهند اين وضعيت را تجربه کند و يک فصل را در خارج از کشور تجربه کند.

هافبک آبي ها که سابقه حضور در ليگ انگليس را دارد قصد دارد با وضعيت ايده ال شرايط گذشته را تکرار کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالآندرانیک تیموریان



آخرين مطالب