اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 22 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: پس از چند رفت و برگشت به استقلال، امسال احساس خاصي به هواداران دارم و اميدوارم شرمنده آن‌ها نشوم.


منبع خبر : ورزش سه

امير قلعه‌نويي پيش از آغاز اولين تمرين استقلال با کادر جديد اظهار کرد: چند بار از تيم استقلال رفتم و دوباره به اين تيم بازگشتم اما امسال احساس خاصي نسبت به هواداران دارم و اميدوارم که شرمنده آن‌ها نشوم.

قلعه‌نويي ادامه داد: تيم فوتبال استقلال سال گذشته در يارگيري بسيار قوي عمل کرد و اميدوارم امسال نيز روند نتايج مطلوب اين تيم ادامه داشته باشد. استقلال و پرسپوليس از سرمايه‌هاي فوتبال کشور هستند و اقتدار اين تيم‌ها مي‌تواند به فوتبال کشورمان کمک زيادي کند.

سرمربي استقلال درباره عملکرد تيم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات نيز اظهار کرد: تاکنون 5 بازيکن ليگ برتري جذب کرده‌ايم و دو جاي خالي ديگر داريم.

وي در ادامه بيان کرد: پرويز مظلومي استاد من بوده است و سال گذشته نتايج خوبي با استقلال گرفت. اميدوارم دنباله رو مظلومي باشم و جا دارد از زحمات او در استقلال تشکر کنم. مردم از استقلال توقع دارند و کار سختي براي برآورده کردن توقعات آن‌ها پيش رو داريم. اميدوارم که بتوانيم موفق شويم.

سرمربي استقلال اظهار کرد از هواداران استقلال تشکر مي‌کنم و بايد بگويم که حضور آن‌ها در اينجا مسئوليت ما را بيشتر مي‌کند و بايد تلاش بيشتري را انجام بدهيم. وقتي اين صحنه‌ها را مي‌بينم متوجه مي‌شوم که مسئوليت خطيري داريم.

قلعه نوعي درباره وضعيت بازيکناني مانند مجيدي گفت: ما اينجا نيامده‌ايم که سرمايه سوزي کنيم و اميدوارم که خدا آن روز را نياورد و نمي‌خواهيم با کسي تسويه حساب شخصي کنيم. ما آمده‌ايم در چارچوبي که داريم سرمايه‌ها را نگه داريم. مجيدي هم قرارداد دارد و با توجه به مطالعه‌اي که انجام داده‌ايم متوجه شده‌ايم که ميانگين سني استقلال سال گذشته 31 سال بوده است و جوانان مانند دهنوي، بائو و بيگ‌زاده را به تيم اضافه کرديم تا ميانگين سني تيم را پايين بياوريم.

وي درباره برنامه تمريني استقلال نيز گفت:  به مدت 3 هفته تمرين مي‌کنيم و بعد اردوي 10 روزه‌اي در ترکيه داريم و 3 بازي تدارکاتي در آنجا داريم و 5 روز قبل از آغاز بازي‌ها به تهران بازمي گرديم.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب