فریاد قلعه ‌نویی سر بازیکنان/ حضور دو پرتغالی و قوانین جدید برای تشویق آبی‌ها!
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 27 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

به گزارش خبرنگار مهر، این تمرین از ساعت 18 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد و حدود 200 تماشاگر از نزدیک آن را تماشا کردند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، دو بازیکن پرتغالی در این تمرین حاضر شدند که البته فقط یکی از آنها زیر نظر مربی بدنسازی استقلال و جدا از سایر بازیکنان دوید.

ابتدا امیر قلعه نویی به مدت 10 دقیقه برای بازیکنان استقلال صحبت کرد و از آنها خواست تا تمرینات را جدی بگیرند. بازیکنان پس از گوش دادن به حرف‌های قلعه نویی به مدت 30 دقیقه دویدند و کارهای سرعتی و کششی انجام دادند.

آبی پوشان سپس زیر نظر کادر فنی به دو گروه تقسیم شدند. آنها در ادامه به بازی آقا وسط پرداختند و کارهای تاکتیکی را مرور کردند. در بخشی از این تمرین امیر قلعه نویی پا به پای بازیکنان دوید. نکته جالب توجه اینکه در این تمرینات قلعه نویی به شدت سر بازیکنان داد می‌زد و تاکید داشت که آنها باید محکم بازی کنند.

در پایان تمرین هم بازیکنان در قالب دو تیم سبز و سفید در نیمه زمین فوتبال بازی کردند. این تمرین ساعت 19:30 و با سرد کردن بازیکنان پایان یافت.

* "نیکوئل پدرو" و "ترینتی" دو بازیکن پرتغالی هستند که به ترتیب در تیم‌های فیورنتزه و ریوای این کشور بازی کرده‌اند. گفته می‌شود ترینتی در تیم فوتبال زیر 21 ساله‌های پرتغال هم عضویت داشته است. با وجود این پدرو با پوشیدن لباس تمرین همراه مربی بدنساز تمرین کرد اما دیگر بازیکن پرتغالی بعد از 10 دقیقه صحبت با امیر قلعه نویی کنار زمین نشست و تمرینات را مشاهده کرد. این دو بازیکن در پست هافبک وسط بازی می‌کنند.

* منصور پورحیدری در حالی که در جلسات تمرینی صبح آبی پوشان حاضر می‌شود، همچنان در تمرینات عصر استقلال غیبت دارد.

* میرشاد ماجدی سرپرست جدید استقلال با 15 دقیقه تاخیر به کمپ باشگاه رسید. شاهرخ بیانی و رضا رجبی هم در تمرین امروز حضور داشتند.

* سیاوش اکبرپور با تاخیر چند دقیقه‌ای به کمپ استقلال رسید و با سایر بازیکنان تمرین کرد.

* 200 تماشاگر برای تماشای تمرین استقلال خود را به کمپ این باشگاه رسانده بودند اما طبق هماهنگی مسئولان باشگاه فقط اجازه داشتند در 15 دقیقه پایانی تمرین تیم را تشویق کنند. به نظر می‌رسد این قانون باید در روزهای آینده هم اجرا شود. نکته جالب اینکه تماشاگران هیچ بازیکنی را تشویق نکردند و فقط امیر قلعه نویی مخاطب شعار هواداران بود.

* وقتی هوادران استقلال مشغول تشویق امیر قلعه نویی بودند، یکی از همسایه‌های کمپ استقلال پنجره اتاق خود را باز کرد و پرچم قرمز رنگی را به رخ تماشاگران استقلال کشید! این کار او با واکنش هواداران استقلال مواجه شد تا آنها برای دقایقی علیه باشگاه پرسپولیس شعار بدهند.

* محسن یوسفی، بازیکن فصل گذشته استقلال که هنوز برای فصل بعد با این باشگاه به توافق نرسیده است، 30 دقیقه قبل از حضور استقلالی‌ها در کمپ، به صورت جداگانه تمرین و پیش از حضور استقلالی‌ها کمپ را ترک کرد.

* تمرینات استقلال فردا در دو نوبت صبح و عصر ادامه پیدا می‌کند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب