اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

جدايي دهنوي در حالي که با استقلال قرارداد داخلي داشت، زنگ خطري براي آبي‌پوشان است و حال سؤال اين است که با اين شرايط نفر بعدي که از اين تيم جدا مي‌شود چه کسي است؟


 

قرارداد قاسم دهنوي با تراکتورسازي با وجودي که اين بازيکن با استقلال قرارداد داشت، نشان مي دهد اوضاع در استقلال اصلا بر وفق مراد نيست. آواي بي پولي و شرايط بد اقتصادي در اين باشگاه از همان روزهاي اول نقل و انتقالات به گوش مي رسيد و حالا راحت تر مي توان به اين موضوع پي برد.


 چند روزي نيست که آندرانيک تيموريان بدون هيچ معطلي پيشنهاد تيم قطري را پذيرفت و امروز هم دهنوي رفت. روز گذشته امير قلعه نويي با انتقاد از وزارت ورزش به او اعلام کرد نبايد بين تيم هاي وابسته به وزارت ورزش فرق قائل شوند. به نظر مي رسد بين مصاحبه قلعه نويي و اوضاع بد اقتصادي باشگاه رابطه اي است.


 امروز قاسم دهنوي با توجه به توافقي که با مسئولان استقلال داشت و گفته بود اگر چکش پاس نشود با تيم هاي ديگر مذاکره مي کند به تراکتورسازي رفت و شايد فردا مهره هاي اسمي تر بروند.


 مهدي رحمتي هم به توافق رسيده که يک سال ديگر در کنار آبي پوشان باشد اما تضميني براي اين ماندن نيست. اگر چک رحمتي هم تا شنبه پاس نشود هيچ بعيد نيست که دروازه بان اول تيم ملي راه تيم ديگري را در پيش بگيرد.


 به رحمتي مي توانيد پژمان منتظري را هم اضافه کنيد. او يک پيشنهاد مالي بسيار خوب از تيم السيليه قطر را دارد ولي با اين حال به استقلال فرصت داده اگر خواسته هاي مالي اش را برآورده کنند، بماند. با توجه به وضعيتي که وجود دارد حفظ اين بازيکنان کار راحتي نيست.


 سؤال اين است که چه شده استقلال به اين روز افتاده است؟ آيا پول هست و خرج نمي شود؟ آيا پول هست و به استقلال نمي دهند؟ آيا کساني هسند که نمي خواهند پول به استقلال برسد؟ راستي از کميته اقتصادي باشگاه استقلال چه خبر؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب