تيموريان: استقلال از رفتن من ضرر نمي‌کند
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 31 خرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

هافبک فصل گذشته تيم فوتبال استقلال مي گويد به مسئولان اين تيم گفته بود در صورتي که لژيونر نشود و فوتبالش را در ايران ادامه دهد استقلالي مي ماند.


 

 آندرانيک تيموريان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: چدايي از استقلال براي من آسان نبود. من فصل خوبي را در اين تيم پشت سر گذاشتم و خيلي راحت بودم اما بايد به پيشرفت خودم و فوتبالم هم فکر مي کردم. ظرف چند روز آينده به قطر مي روم و تمريناتم را آغاز مي کنم.

وي ادامه داد: من به يک تيم حرفه اي در فوتبال قطر ملحق شده ام. الخريطيات تيمي است که امسال سرمايه گذاري خوبي براي قهرماني انجام داده و مي خواهد در ليگ ستارگان قطر به قهرماني دست پيدا کند. پولي که اين باشگاه به من داده را هيچکدام از تيمهاي ايراني نمي توانستند پرداخت کنند. من خيلي دوست داشتم در استقلال بمانم اما نمي توانستم به فتح الله زاده فشار بياورم که اين پول را به من بدهد. اگر من چنين درخواستي مي کردم جو تيم به هم مي ريخت و بين بازيکنان عدالت برقرار نمي شد.

تيموريان افزود: استقلال بازيکنان خوبي در فصل نقل و انتقالات گرفته و قلعه نويي مي تواند پس اين تيم را قهرمان کند. شنيده ام مسئولان باشگاه به دنبال پيدا کردن جانشين من هستند و اميدوارم زودتر بتوانند بازيکن مدنظرشان را پيدا کنند. بازيکنان زيادي به اين تيم آمده اند و رفته اند و درنهايت آنچه باقي مانده نام استقلال است. معتقدم اين تيم از رفتن من ضرر نمي کند.

وي درباره اينکه قلعه نويي گفته تيموريان قول داده بود در استقلال بماند،‌ گفت: من نيم فصل هم از قطر و امارات پيشنهاد داشتم اما ترجيح دادم تا پايان قراردادم در استقلال بمانم. بعد از پايان ليگ هم اعلام کردم در صورتي که لژيونر نشوم در استقلال مي مانم. شرايط براي لژيونر شدنم هم فراهم شد و مجبور شدم از استقلال جدا شوم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب