ملاقات فرهاد مجیدی با فتح الله زاده
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
ستاره فصل پیش تیم استقلال خواستار جلسه با مدیرعامل این تیم شد تا نشان دهد قصد دارد به استقلال باز گردد.
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی خواستار بازگشت به تیم استقلال شده است و این در حالی است که وی اطمینان خاطری برای حضور در این تیم ندارد زیرا نمی داند که می تواند با امیر قلعه نویی همکاری داشته باشد.
این بازیکن اعلام کرده است که شرایط باید مورد بررسی قرار بگیرد و براساس آن تصمیم گیری های لازم صورت پذیرد. این در حالی است که روز گذشته قلعه نویی در گفتگویی صراحتا اعلام کرد که مجیدی را نمی خواهد.
به همین دلیل مهاجم الغرافه خواستار حضور در دفتر مدیر عامل استقلال و مذاکره با شخص فتح الله زاده شده است تا پس از آن تصمیم برای کارکردن با امیر قلعه نویی اتخاذ شود. این جلسه امروز در باشگاه استقلال رخ خواهد داد.
بر اساس تصمیم مسئولان باشگاه استقلال قرار شده فرهاد مجیدی در جلسه آشتی کنان با امیر قلعه نویی شرکت کند، اما در حال حاضر هیچ یک از دو طرف راضی به این اتفاق نیست. مجیدی از شرایط حضور در این تیم با خبر نیست به همین دلیل، قصد دارد ابتدا در جلسه ای با فتح الله زاده حاضر شود و پس از آن اگر اوضاع مناسب بود برای همکاری و جلسه با امیر قلعه نویی اقدامات لازم را انجام دهد.
البته در این میان بحث مالی استقلال نیز مطرح است و فرهاد مجیدی هنوز در خصوص پول با آبی ها بحث نکرده است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالفرهاد مجیدی



آخرين مطالب