کري خواني مهاجم جديد استقلال
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: مي خواهم با بازيهاي خوبي که براي استقلال به نمايش مي گذارم علاقه ام به اين تيم را نشان دهم.
به گزارش افکارنیوز ،امين منوچهري در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: تاکنون تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته ايم و به اين دليل که زمان کمي براي آماده سازي داريم هم تمرينات بدنسازي انجام مي دهيم و هم برنامه هاي تاکتيکي را مرور مي کنيم. ملي پوشان هم به زودي مي رسند و شرايط بهتر از اين مي شود.

وي ادامه داد: قلعه نويي با تعريف و تمجيدهايي که از من کرده واقعا شرمنده ام کرده است. اميدوارم بتوانم جواب اعتماد وي را به خوبي بدهم. من خودم استقلالي بودم و از جمع هواداران همين تيم فوتباليست شدم. حاضر شدم براي اينکه رضايتنامه ام را از سايپا بگيرم بخشي از طلبم را نگيرم و براي دريافت رضايتنامه ام از جيب خودم پول بگذارم. اين تنها بخشي از ابراز علاقه من به استقلال بود و مي خواهم با بازيهاي خوبي که انجام مي دهم نشان دهم چقدر استقلالي هستم.

منوچهري افزود: بايد بتوانم حرفم را در زمين بزنم. من براي موفقيتهاي بزرگ به استقلال آمده ام و اميدوارم سال خوبي را در اين تيم سپري کنم.

وي با بيان اينکه بين بازيکنان فوتبال ايران تفاوت زيادي وجود ندارد،‌گفت: استقلال بر اساس نيازش يارگيري کرده است. اسمها در زمين فوتبال بازي نمي کنند و يک بازيکن بايد زحمت بکشد. بين بازيکنان ايراني تفاوت زيادي وجود ندارد و الان هم فرقي بين استقلال و پرسپوليس نيست.

منوچهري خاطرنشان کرد: خوشحالم که پرسپوليس امسال توانسته خودش را تقويت کند. رقابت با تيم دوازدهم جدول جذابيتي ندارد و قطعا تيمي که در اين رده باشد رقيب استقلال نيست. امسال تاحدودي شرايط دو تيم برابر است و بازيکنان استقلال انگيزه زيادي دارند با پرسپوليس رقابت کنند.

مهاجم استقلال با اشاره به رقابت مهاجمان اين تيم گفت: استقلال مهاجماني با سبکهاي متفاوت دارد و کسي جاي ديگري را تنگ نمي کند. مطمئن باشيد هر بازيکني فيکس نباشد وقتي به زمين بيايد جوري بازي مي کند که ديکر نيمکت نشين نشود.

منوچهري افزود: ستاره اصلي فصل نقل و انتقالات امير قلعه نويي است. او الکي تبديل به يک مربي موفق در فوتبال ايران نشده و وقتي در تيمي باشد نيازي به جذب ستاره ندارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب