تیمی که قراردادهای میلیاردی بسته ارزش پیراهنش پایین آمده است
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 2 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

به گزارش ابیته دات کام،امیرحسین صادقی اعتقاد دارد در روزهای سخت و بی پول این تیم ارزش و عیار پیراهن آبی مشخص شده است و بازیکنانی که مانده اند فقط به عشق هواداران بازی خواهند کرد نه به امیددریافت پولهای میلیاردی.

گفتگوی “امیرحسین صادقی”را در ادامه می خوانید.

* از وضعیت استقلال شروع کنیم. برخی اعتقاد دارند استقلال در فصل نقل و انتقالات شکست خورده است.

- من این حرف را قبول ندارم. استقلال در فصل گذشته بازیکنان خوبی جذب کرد و نیازی نداشت در این فصل زیاد خرج کند. وقتی پارسال تیم خوبی بسته شد نمی شد که امسال هم همین اتفاق بیفتد. از بازیکنان خوب فصل گذشته فقط جدایی یک نفر قطعی شده و استقلال توانسته نفرات مورد نظر خود را نگه دارد. بازیکنان خوبی هم گرفته ایم که در تیمهای خودشان تاثیر گذار بوده اند.

* اما شاید هواداران توقع داشتند استقلال ستاره های فصل نقل و انتقالات را هم جذب می کرد.

- اتفاقا به نکته خوبی اشاره کردید که من هم حرفهای زیادی درباره آن دارم. بازیکنانی که امسال به استقلال آمده اند فقط به عشق پیراهن این تیم و هوادارانش آمدند. الان ۳هفته است که تمرینات ما شروع شده اما هیچ بازیکنی یک ریال هم نگرفته است.

گاهی بحران مالی برای یک باشگاه پیش می آید و آن وقت است که اگر بازیکنی ادعای عشق به پیراهن استقلال را دارد باید آن را نشان دهد. امسال هم از آن سالهای سخت استقلال است که به مردان بزرگ و قوی نیاز داریم. امسال سال سختی برای استقلال است و همه ما این را می دانیم.

هر بازیکنی که الان می بینید با استقلال قرارداد بسته با عشق آمده و می خواهد دل هوادار را شاد کند. امسال معلوم شد چه کسی مرد استقلال است. بازیکنی که جدا شده و به خاطر پول رفته نباید از مردم خرج کند.

* این روزها پرسپولیس میلیاردی خرج می کند و استقلال بی پول است. دلیل این موضوع چیست؟

- این مسایل به وزارت ورزش برمی گردد و من در اندازه ای نیستم که راجع به آن حرف بزنم اما می خواهم به یک نکته مهم اشاره کنم. خیلی خوشحالم که استقلال امسال هزینه میلیاردی برای تیم بستن نکرد. الان ارزش پیراهن استقلال بالاتر رفته است. به این قراردادهای میلیاردی نگاه نکنید. وقتی تیمی مجبور می شود قرارداد میلیاردی ببندد یعنی ارزش پیراهنش پایین آمده است.

با قراردادهای کم و مبالغ پایین ارزش و قداست پیراهن استقلال حفظ شد. هرکسی که فوتبال را خوب می فهمد این را تایید می کند که وقتی حرف از میلیاردها تومان پول پیش می آید قداست پیراهن پایین می رود. خوشحالم که ارزش پیراهن استقلال حفظ شده و بازیکنانی که آمده اند به خاطر عشق استقلالی شده اند نه پول.

* به نظر تو شرایط استقلال بهتر از پرسپولیس است؟

- کفه ترازو به نفع استقلال سنگینی می کند. کسب نتایج خوب وقتی ارزش دارد که یک تیم در سختی باشد. به عنوان بازیکنی که چند دربی بازی کرده ام و در استقلال قدیمی هستم شرایط پرسپولیس را ایده آل نمی بینم. کمتر از ۳۰روز دیگر لیگ شروع می شود اما پرسپولیس هنوز سرمربی ندارد. حالا هی بیایند ستاره هایشان را در بوق و کرنا کنند که ما فلان بازیکن میلیاردی را خریده ایم.

چه فایده دارد که هنوز مربی بالای سر این تیم نیست و هرکسی هم که بیاید خودش بازیکنان را جذب نکرده است. من اصلا قصد کردی خواندن ندارم اما حرف برای گفتن به پرسپولیسی ها زیاد است. فعلا روزه سکوت می گیریم و چراغ خاموش برای قهرمانی حرکت می کنیم. استقلال هزینه میلیاردی نکرد تا مدیرعاملش در پایان فصل کاسه چه کنم به دست نگیرد.

* به عنوان کاپیتان تیم از هیات مدیره چه انتظاری داری؟

- استقلال یک تیم شخصی نیست. مال مردم است و به حمایت وزارت ورزش نیاز دارد. باید هیات مدیره و وزارت ورزش با یکدیگر همفکری کنند و به استقلال کمک کنند. فتح الله زاده دست تنهاست و تا همین جا هم بار تیم را به تنهایی به دوش کشیده است.

* اگر صحبت دیگری مانده بفرمایید.

- استقلال سال سختی را در پیش رو دارد. حرفم با هواداران است که امسال باید بیشتر از همیشه به کمک استقلال بیایند. شاید در مقاطعی از فصل بحران بی پولی به ما ضربه بزند. آن وقت بیشتر از همیشه به حمایت هواداران نیاز داریم. به عنوان بزرگتر تیم از آنها خواهش می کنم همیشه کنار ما باشند و تنهایمان نگذارند زیرا بازیکنی که الان در استقلال مانده به عشق پیراهن و هوادار مانده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب