قلعه نوعی هفته دیگر به اوکراین می رود
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 4 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال با شرایط خاصی در این تیم روبروست اما وی قصد دارد برای تماشای بازی یورو ۲۰۱۲ راهی اوکراین شود تا شرایط بازی ها را از نزدیک زیر نظر بگیرد.
به گزارش افکارنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال در حالی آماده آغاز بازی های لیگ می شود که با شرایط خاصی روبرو شده است وی قصد دارد عملکرد تیم ها را در بازی های یورو اروپایی مورد بررسی قرار دهد و پس از آن لیگ و بازی ها را آغاز کند.

این مربی مقدمات سفر خود را به کشور اوکراین انجام داده است و اعلام کرده که برای فینال بازی های جام ملت های اروپا آماده شده است و قرار شده که در فینال این دوره از بازی ها تیم های حاضر را در ورزشگاه همراهی کند این مربی قصد داشت بازی های قبل از فینال را نیز از نزدیک تماشا کند، اما این اتفاق بدلیل آغاز تمرینات تیمی استقلال و شرایطی که این تیم با آن روبروست مهیا نشده است و امیر قلعه نوعی اعلام کرد که پس از گذراندن دوره تمرینات راهی اوکراین می شود که حداقل بازی فینال را از نزدیک تماشا کند و شرایط تیم ها را زیر نظر بگیرد.

شایان ذکر است، امیر قلعه نوعی تمرینات تیمی استقلال را به مدت چند جلسه به عهده دستیارانش سپرده است و چند روزی تیم را همراهی نمی کند.

وی برای سفر تیم استقلال به ترکیه راهی کشور می شود تا تیم را برای سفر به ترکیه همراهی کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالقلعه نویی
برچسب‌ها: امیر قلعه نویی



آخرين مطالب