فتح‌الله‌زاده:استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است.
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 4 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال گفت: اگر جباری به امیر قلعه نویی قولی داده باشد من خبری ندارم اما به او پیشنهادی دادیم که اگر بپذیرد، قرارداد امضا می‌کنیم. بهتر است جباری فعلا گشت و گذار خود را در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی انجام دهد.
به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:‌ تمدید قرارداد با بازیکنان و جذب بازیکن، زمان‌بر است. وقتی بازیکنی قراردادش تمام می‌شود، در واقع باشگاه برای تمدید قرارداد باید یک بازیکن جدید بگیرد. پس تمدید قرارداد کار ساده‌ای نیست.

وی درباره اینکه برخی می‌گویند چون باشگاه استقلال پول ندارد بازیکنان برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال نمی‌روند، عنوان کرد: ثبت نکردن قرارداد بازیکنان ربطی به پول ندارد. ما اسیر این جو سازی‌ها نمی‌شویم. هواداران استقلال مدیرعامل خود را می‌شناسند و همه می‌دانند من کم بیار نیستم. متاسفانه عده‌ای فکر می‌کنند چون راند اول تمام شده، برنده و در حال له کردن استقلال هستند اما کجای دنیا سراغ دارید کسی پس از نیمه اول خود را برنده بداند؟ بهتر است نیمه دوم هم تمام شود و بعد اظهار نظر کنند.

فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: از امروز جذب اسپانسر را آغاز کرده‌ام و تا دو سه روز دیگر اسپانسر می‌گیرم، چک‌های شخصی‌ام هم هست. زمستان تمام می‌شود و روسیاهی به ذغال می‌ماند. تیم قدرتمندی می‌بندیم. تنها مهره کلیدی که از دست داده‌ایم، تیموریان است اما هواداران بدانند هنوز فتح‌الله‌زاده نمرده است. برخی بازیکنان ما باید کارهای اداری را انجام می‌دادند. مهم این است که تمرینات خود را با 17 بازیکن آغاز کردیم و فردا حداقل 10 بازیکن ما برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال می‌روند. همه بدانند استقلال زنده و یکی از مدعیان قهرمانی است.

فتح‌الله‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود این باشگاه با محمدرضا خلعتبری به توافقاتی رسیده به فارس گفت: باید شرایط خلعتبری را بررسی کنیم. پیش از این شنیده بودیم که او با پرسپولیس تمام کرده و به همین دلیل باب مذاکره را با او باز نکرده بودیم اما او بازیکن بزرگی است. اگر بتوانیم خلعتبری را جذب کنیم حتما مقدمات کار را فراهم می‌کنیم ولی نمی‌خواهم به هواداران قول بی‌جهت بدهم. تاکنون با 5-6 بازیکن بزرگ حرف زده‌ام که هنوز اسمی از آنها نیاورده‌ام.

وی درباره اینکه گفته می‌شود مجتبی جباری به امیر قلعه نویی قول داده تا آخر هفته تکلیفش با استقلال روشن کند،‌ اظهار داشت: اگر او به امیر قلعه نویی قولی داده باشد من خبری ندارم اما به او پیشنهادی دادیم که اگر بپذیرد، قرارداد امضا می‌کنیم. بهتر است جباری فعلا گشت و گذار خود را در تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی انجام دهد. به هر حال این حق اوست که به تیمی برود که پیشنهاد بیشتری می‌دهد.  مجتبی جباری هم مثل سایر بازیکنانی است که قراردادشان با استقلال تمام شده است.

فتح‌الله‌زاده در ادامه در خصوص جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: از قلعه نویی اجازه خواستم از 4 بازیکن خارجی که می‌توانیم جذب کنیم یک بازیکن را با مسئولیت خودم انتخاب کنم. چون تیموریان را من از دست داده‌ام و با وجود فشاری که به خاطر از دست دادن آندو وارد می‌شود، باز از او تشکر می‌کنم. تیموریان سال گذشته محبت زیادی به ما داشت و همیشه یک بازیکن خوب برای ما بود اما رقم سه میلیارد تومانی باشگاه قطری پیشنهاد بالایی است که کمتر بازیکنی است چنین پیشنهادی را رد کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود به دلیل مشکلات مالی شاید این تیم به ترکیه نرود، گفت: دوستان می‌خواهند ما را بازنده اعلام کنند اما اگر من همه جیب‌هایم را بتکانم پول ترکیه از آن درمی‌آید. قطعا 10 تیر برای برگزاری اردو به ترکیه می‌رویم. هواداران مطمئن باشند به زودی پول به باشگاه می‌رسد و وزارت ورزش هم به ما کمک می‌کند. عده‌ای می‌خواهند عمدا جو را علیه ما کنند اما در فصل جدید مشخص می‌شود که چه تیمی قدرتمند است.

وی در پایان در جواب این پرسش که امیر قلعه‌نویی قراردادش را ثبت نمی‌کند، گفت: قلعه‌نویی احتیاجی به ثبت قرارداد ندارد. او با ما قرارداد سفید امضا کرده و حرفش حجت است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالعلی فتح الله زاده



آخرين مطالب