خبرنگار ورزشی مشرق از تعصب پرسپولیسی ها می گوید!!
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 9 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
بازیکن مطرح یکی از باشگاه های مشهور لیگ برتری، اتومبیلی را که به عنوان بخشی از قرارداداش دریافت کرده بود، پس داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال با اتفاقات فراوانی همراه بوده است؛ اما آنچه آن را در کانون توجهات قرار داد، مبالغ هنگفتی بود که به برخی بازیکنان و مربیان داده شد. این موضوع تا به آنجا پیش رفت که موجب انتقادات گسترده ای شد.
در این بین، فشارهایی از سوی برخی نهادهای نظارتی بر باشگاه ها وارد شد تا قانون سقف قرارداد را رعایت کنند که عملا چنین اتفاقی در برخی موارد که کم هم نبود، صورت نگرفت. اما اتفاقاتی نیز در این حواشی روی داد که جالب توجه و شاید، تاسف برانگیز باشد.
یکی از باشگاه های مشهور لیگ برتری، به برخی بازیکنان خود که قراردادهای نجومی نیز با آنها منعقد کرده، به جای بخشی از مبلغ قراردادشان، اتومبیل داده است. این فعالیت برای این صورت گرفته تا عملا، قرارداد با رعایت سقف قانونی صورت گرفته و در عین حال، مبادله میلیاردی نیز صورت گرفته باشد؛ اما واکنش یکی از بازیکنان مطرح تیم به این ماجرا جالب توجه بوده است.
این بازیکن، اتومبیلی گران قیمتی را که دریافت کرده بود، به باشگاه پس می دهد. وی در بررسی هایی که پس از گرفتن این وسیله انجام داده بود، مدعی می شود 50 میلیون تومان گران تر از قیمت بازار با وی حساب کرده اند. همین نیز موجب می شود تا اتومبیل را پس داده و خواستار وجه نقد شود.
این اتفاق در حالی روی می دهد که قرارداد وی نزدیک به یک میلیارد تومان بوده و در صورت وجود تفاوت مورد ادعایش، واقعا اینقدر مهم بوده است؟ از سویی، همین بازیکنان همواره ادعای تعصب به باشگاه و هواداران را دارند؛ اما در عمل به گونه ای دیگر رفتار کرده و حتی از ریالی نمی گذرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ برترپرسپولیس



آخرين مطالب