کنایه امیر قلعه نویی به مسی شدن فرهاد مجیدی
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 10 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
سرمربی تیم استقلال گفت: «می خواهم بدانم مجیدی که به خاطر مشکلات شخصی استقلال را ترک کرد و هواداران را غمگین گذاشت با چه رویی می خواهد به لیگ ایران برگردد. او که می گفت به خاطر مشکلات شخصی دیگر نمی خواهم در ایران فوتبال بازی کنم.»
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، بازگشت احتمالی فرهاد مجیدی به لیگ ایران این روزها به یک سوژه داغ برای استقلالی ها تبدیل شده است. مجیدی ظاهرا با باشگاه مس کرمان به توافق نهایی دست یافته است و همین روزها به کرمان می رود و قراردادش را با این تیم منعقد می کند. مجیدی مشاوری دارد که وی کار های مربوط به نقل و انتقالاتش را انجام می دهد. این شخص رابطه بسیار نزدیکی با مدیران باشگاه کرمانی دارد و به همین دلیل خبر رفتن این بازیکن به تیم مس کرمان 3-4 روزی هست که در رسانه ها به گوش می خورد.
این خبر پس از اینکه امیر قلعه نویی اعلام کرد: "من مجیدی را نمی خواهم." رسانه ای شد اما برخی در عین حال معتقدند خبر رفتن مجیدی به باشگاه کرمانی تا حدودی جوسازی هم هست. امیر قلعه نویی اما واکنش متفاوتی به رفتن فرهاد نشان داده است.

 


قلعه نویی در حین تمرین عصر پنج شنبه رو به یکی از همکارانش کرد و گفت: «من کاری به این ندارم که مجیدی می خواهد به مس برود یا نرود برای من مهم است که بدانم مجیدی که به خاطر مشکلات شخصی استقلال را ترک کرد و هواداران را غمگین گذاشت با چه رویی می خواهد به لیگ ایران برگردد. او که می گفت به خاطر مشکلات شخصی دیگر نمی خواهم در ایران فوتبال بازی کنم.»
قلعه نویی به ماجرای نیم فصل لیگ یازدهم و مصاحبه هایی که مجیدی انجام داد اشاره کرده است. آن روزها فرهاد دخترش را بهانه کرد و از استقلال رفت. حالا مشخص می شود که اساسا ماجرای رفتن فرهاد از استقلال چیز دیگری بوده و وی بی دلیل خانواده اش را دلیل این جدایی دانسته است. این موضوع که فرهاد قصد دارد به لیگ ایران برگردد بیش از هر چیز خشم قلعه نویی را بر انگیخته است.

 


سرمربی استقلال از اینکه مجیدی می خواهد برای مس بازی کند ناراحت نیست چرا که پیش تر صراحتا اعلام کرد که نیازی به داشتن مجیدی ندارم اما برای امیر سوال است که چرا بازیکنی که می گفت دیگر نمی توانم به خاطر خانواده ام در لیگ ایران بازی کنم حالا مشاورش را به دفتر مدیران باشگاه مس می فرستند تا باب مذاکره با این تیم را باز کند. بدون شک امیر قلعه نویی با قطعی شدن حضور فرهاد مجیدی در باشگاه مس کرمان علیه این بازیکن دست به افشاگری خواهد زد و همین صحبت ها را در رسانه ها مطرح خواهد کرد. او به همکارانش وعده داده که اگر روزی مجیدی با باشگاه مس کرمان قرارداد ببند همه چیز را درباره او بگوید. این درحالی است که شایعاتی پیرامون حضور پرویز مظلومی در باشگاه مس کرمان نیز مطرح می شود. آیا رابطه ای میان مذاکرات فرهاد مجیدی با باشگاه مس کرمان و احتمال مربیگری مظلومی در این تیم وجود دارد؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالقلعه نویی



آخرين مطالب