نکونام و پدرش استقلالی تیر هستند
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 11 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
مدیرعامل استقلال جزئیات مذاکره با نکونام را تشریح کرد.
 
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، علی فتح الله زاده از مذاکره اش نکونام سخن گفت: «اول باید بگویم من هیچ قولی ندادم که آقا جواد حتما استقلالی شود. من با او پنجشنبه در دفترم دیداری داشتیم. جلسه خیلی خوبی بود اما مشکل اینجاست که خیلی سخت می شود بازیکنی را که در بهترین لیگ دنیا بازی می کند و مشتریان بسیار خوبی دارد، به استقلال آورد. نکته اینجاست که آقا جواد یک استقلالی تیر است. بیشتر از خود من به استقلال علاقه دارد. نه فقط خودش که پدرش هم استقلالی است.»
او ادامه داد: «البته آقا جواد مدیر برنامه ها دارد اما نشست ما بیشتر دوستانه بود تا یک جلسه رسمی چون نکونام تنها آمده بود. با هم حرف زدیم. قرار شد اگر بتواند اوساسونا را برای فسخ قرارداد متقاعد کند و مشکلی از این بابت ایجاد نشود، آن وقت به خاطر استقلال و به خاطر پدر عزیزش تخفیف مشتی به ما بدهد و بیاید در کنارمان باشد. انشاءالله اگر او را بیاوریم، دیگر نیازی به بازیکن جدید در این پست نداریم و تقریبا استقلال کامل می شود اما همان طور که گفتم این اتفاق خیلی سخت است که بیفتد.»
فتح الله زاده در حالی که می خندید در پاسخ به این سوال که آیا جواد هم مثل تعدادی از بازیکنان پرسپولیس گفته به عشق مدیر تیم، راهی تیم تان می شود، گفت: «نه بابا من که خوشتیپ نیستم تا کسی به عشقم بیاید استقلال. این دیگر حق انحصاری سردار رویانیان است. من به خودم اجازه نمی دهم کپی رایت را زیر پا بگذارم و لقب ایشان را برای خودم بر دارم. آقا جواد خودش یک استقلالی است و اگر بخواهد به تیم خودش بیاید به خاطر علاقه اش به تیم است.»
فتح الله زاده درباره سرنوشت خلعتبری هم گفت: «او هم قرار است امشب به دفترم بیاید. راستش چیزی مشخص نیست. ما تمام تلاش مان را برای جذب این بازیکن می کنیم اما برای حضور او در تیم باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. البته ما خیلی توان پرداخت بالایی نداریم اما فکر می کنم بخت یارمان باشد چون محمدرضا هم استقلالی است!»
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالعلی فتح الله زاده



آخرين مطالب