آندو گران قیمت تر از علی کریمی(قابل توجه پرسپولیسی ها)
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : یک شنبه 11 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

*فتح ا.. زاده به آندو چه گفت؟

اما قرار بود آندو در تهران یک قرارداد کهکشانی در لیگ برتر ببندد. فتح ا... زاده در مذاکراتی که با او داشت گفته بود: «حاجی جان! سفید امضا کن ولی قرارداد را من نمی نویسم. خودت مبلغ را روی قرارداد بنویس و هر چی نوشتی، به آن دست نمی زنم و می پردازم.» حتی در جلسه ای که فتح ا.. زاده با آندو داشت، مدیر عامل استقلال یک بار دیگر این حرف را تکرار کرد تا منتظری هم بشنود! فتح ا.. زاده اما به محض اینکه متوجه شد قرارداد آندو با الخریطیات یکی از قراردادهای نجومی تاریخ فوتبال ایران است، سریعا گفت: «حاجی جان پس خوب کاری کردی. ان‌شاا... که در قطر موفق باشی.» فتح ا... زاده که در این لحظه شوخی اش گرفته بود، با خنده به آندو گفت: «ان‌شاا... سال بعد من رئیس فدراسیون فوتبال می شوم و دوباره بازیکن من می شوی ولی این بار در تیم ملی!» آندو قبل از سفر به ترکیه با امیر قلعه نویی هم تماس تلفنی داشت ولی موفق نشد با او حرف بزند. تیموریان قصد دارد در بازگشت به تهران نیز این ارتباط را برقرار کند تا مبادا بین او و قلعه نویی مسئله ای وجود داشته باشد.

*قرارداد ترکمنچای

قرارداد آندو یکطرف، در طرف دیگر هم آپشن هایی که برای این قرارداد در نظر گرفته اند. او یک خانه سه خوابه در یکی از معروفترین برج های دوحه که به برج زیگزالی معروف است، می گیرد. در کنار خانه، باشگاه موظف شده یک دستگاه بی ام و X۵ نیز در اختیار بازیکن ایرانی اش قرار دهد. شیخ باشگاه که ۳۳ ساله است، به آندو گفته: «ما می خواهیم با تو استارت یک کار بزرگ را بزنیم و رفته رفته تیم خود را قدرتمندتر ببندیم.»

قرارداد آندو طوری بسته شده که حتی در صورت آسیب دیدگی و حذف شدن از لیست، تمام و کمال پولش را دریافت خواهد کرد. به تمام مزایای این قرارداد باید بلیت‌های رفت و برگشت برای آندو و خانواده اش را نیز در نظر گرفت. این بلیت ها بیزینس کلاس است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلالآندرانیک تیموریان



آخرين مطالب