حضور جباري و مجيدي در مس کرمان منتفي شد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 13 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

دو بازيکن مورد نظر باشگاه مس کرمان که مذاکراتي را با مسئولان اين باشگاه انجام داده بودند، در تماس با يکي از مسئولان کرماني خبر انصراف خود از حضور در اين تيم ليگ برتري را اعلام کردند.


 

   به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجيدي و مجتبي جباري که جزو ستاره هاي سالهاي اخير تيم فوتبال استقلال به شمار مي روند، از جمله بازيکنان مورد توجه در فصل نقل و انتقالات ليگ دوازدهم بودند که نتوانستند در فهرست آبي پوشان براي فصل پيش رو قرار داشته باشند.


اين دو بازيکن در چند روز قبل مذاکرات غيرمستقيم خود با مسئولان باشگاه مس کرمان را آغاز کردند و به توافقات ابتدايي نيز دست پيدا کرده بودند اما به دنبال تغييراتي که عصر دوشنبه در هيات مديره باشگاه مس کرمان صورت گرفت، مجيدي و جباري از حضور در کرمان منصرف شدند و درتماس با داوري رئيس پيشين هيات مديره اين باشگاه انصرافشان از حضور در مس را اعلام کردند.


مجتبي جباري که در سالهاي گذشته هم يکي از بازيکنان خبرساز بود، اين فصل هم در فهرست ابتدايي اميرقلعه نويي قرار داشت اما در تمرينات اين تيم حاضر نشد تا قلعه نويي نيز اعلام کند ديگر نيازي به اين بازيکن ندارد. فرهاد مجيدي نيز پس از آنکه نتوانست به استقلال برگردد در مصاحبه اي جنجالي عليه قلعه نويي موضع گرفت.


با انصراف مجيدي و جباري از حضور در مس کرمان و فراهم نبودن شرايط براي بازگشت به استقلال، مشخص نيست اين دو بازيکن فصل آينده را در کدام تيم سپري خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب