مخالفت احتمالی فیفا با حجاب بانوان فوتبالیست
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : جمعه 1 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به این سوال که تکلیف حجاب بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات بین المللی گفت: ما منتظریم کنگره فیفا برگزار و مجوز آن را به صورت رسمی بگیریم، آنطور که ما شنیده‌ایم قرار است در این کنگره به لحاظ فیزیولوژی این البسه تست و در نهایت مجوز نیز صادر شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چقدر احتمال تغییر تصمیم فیفا وجود دارد، گفت: با توجه به اینکه این روز‌ها بیش از هر روزی فوتبال سیاسی شده، نباید هیچ حرفی را تضمین شده زد به علاوه اینکه ما از گوشه و کنار مباحثی را در خصوص عدم تایید این مجوز توسط فیفا می‌شنویم که باید نسبت به رفع آن تلاش کنیم.

شجاعی با ابراز خوشنودی از پخش بخشی از مسابقات ملی پوشان فوتسال در اخبار سیمای جمهوری اسلامی گفت: این یک اتفاق بسیار خوشایند است که در ‌‌نهایت منجر به ایجاد موجی از امید و موفقیت در فوتبال و فوتسال بانوان ایجاد خواهد کرد و امیدوارم که این استارت مداوم بوده و در ادامه نیز شاهد اینچنین اقداماتی از سوی صداو سیما باشیم.

وی در پایان از احتمال برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاهای فوتبال بانوان آسیا خبر داد و گفت: این طرح را ما به مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده‌ایم و موافقت آنها را نیز گرفته‌ایم، هرچند مسئولین این کنفدراسیون بحث مشکلات مالی را مطرح و البته از تلاش خود برای برگزاری این مسابقات خبردادند. من فکر می‌کنم این مسابقات از سال آینده به سبک برگزاری مسابقات فوتبال آقایان در آسیا برگزار شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فیفابانوانفدراسیونحجاب



آخرين مطالب