خريد «دولبه» فتح‌ا...‌زاده
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 27 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

حدود ساعت 19 ديروز بود كه خبر توافق نهايي و عقد قرارداد داخلي كاپيتان تيم ملي با استقلال در تمام سايت‌هاي خبري فراگير شد. اين انتقال (از اوساسونا به استقلال) در نگاه اول مهم و جالب به نظر مي‌رسد اما اگر از تفكرات قلعه‌نويي براي تركيب خط هافبكش اطلاع داشته باشيد متوجه خواهيد شد كه اين يارگيري در واقع دو حالت متفاوت را براي اين تيم، ژنرال و فتح‌ا...‌زاده به وجود خواهد آورد. يكي اينكه اوضاع تيم استقلال خيلي خوب خواهد شد كه هيچ هم بعيد نيست.

به نوشته روزنامه گل : چرا كه تركيب نكونام، جانواريو، جباري، بائو و ديگر هافبك‌ها در ميانه زمين مي‌تواند اين تيم را هم در دفاع و هم حمله به شدت قدرتمند كند اما در حالت دوم مي‌تواند خيلي هم براي استقلال بد باشد. تا پيش از اين قرار بود با حضور اميرحسين صادقي در استقلال اين مدافع به همراه حنيف عمران‌زاده مدافعان مياني استقلال را تشكيل دهند و پژمان منتظري و فابيو جانواريو زوج هافبك دفاعي اين تيم را جلوي خط دفاع تشكيل دهند. يكي (فابيو) رو به جلو و ديگري پژمان (ايستا و رو به عقب) اما با آمدن نكونام او قطعا جاي منتظري را اشغال خواهد كرد تا كنار جانواريو بايستد و اگر قرار به عقب رفتن پژمان باشد جا براي يكي از مدافعان مياني استقلال تنگ خواهد شد.

 اگر صادقي به دفاع چپ برود آن وقت‌ هاشم بيگ‌زاده خواهد رفت و تكليف ساموئل و زندي چه مي‌شود. اين مسايل قطعا در شرايط اينچنيني ايجاد حواشي فراواني را براي استقلال به همراه خواهد داشت كه تنها با درايت و مديريت خاص قلعه‌نويي قابل كنترل است كه با توجه به حضور اين همه بازيكن مدعي بازي كردن در استقلال، به نظر مي‌رسد جذب نكونام كه در تيم ملي ايران هم ديگر دو، سه سالي است شاهد بازي‌هاي درخشان سال‌هاي 84 و 85 او نيستيم تا حد زيادي يك انتخاب دولبه بوده كه حتي ممكن است براي اين تيم سرآغاز مشكلات جديدي باشد.

منبع خبر : تابناك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب