روشن: بایدحرمت فرهاد مجیدی در استقلال حفظ می شد.
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت : مدیران باشگاه باید بدانندکه خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست،بلکه ساختن آنهاوحفظ حرمت بازیکنان پیشکسوت هنر است.

به گزارش ابیته دات کام،حسن روشن روز یکشنبه گفت: برای نکونام احترام بسیاری قایل هستم، اما می خواهم اعلام کنم که خریدن بازیکنان میلیاردی هنر نیست زیرا ساختن این بازیکنان برای باشگاه در تیم های پایه افتخار محسوب می شود.

فرهادمجیدی روزیکشنبه اعلام کردکه برغم توافق اولیه مالی با باشگاه استقلال بدلیل واگذاری کاپیتانی این تیم به جواد نکونام از حضور در تیم استقلال منصرف شده است.

روشن ادامه داد: حسین هدایتی سه سال پیش بزرگترین درس را به صورت ناخواسته به فوتبال ایران داد، زیرا او با خریدن بهترین بازیکنان کشور و سقوط به دسته یک به عنوان اولین تیم نشان داد همه چیز بازیکنان نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران،گفت:متاسفانه هیچکس ازدرسی که هدایتی داد عبرت نمی گیرد و بازهم شیوه جذب بازیکنان بزرگ ادامه دارد.

وی در خصوص بحث کاپیتانی جواد نکونام، تصریح کرد: فکر می کنم این مساله شرط نکونام برای حضور در استقلال بوده است و اگر مسئولان استقلال آن را پذیرفتند، اشتباه کرده اند.

وی اظهارداشت: باید حرمت فرهاد مجیدی حفظ می شد و ای کاش حداقل قبل ازثبت قرارداد این مساله رابا مجیدی در میان می گذاشتند.زیرا او بزرگ استقلال است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت:درپایان به مدیران باشگاه پیشنهاد می کنم که به جای هزینه های میلیاردی به فکر ساختن بازیکنان در تیم های پایه باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلال



آخرين مطالب