آتیلا حجازی:کاپیتانی حق مجیدی بود
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 کاپیتانی حق مجیدی بود

آتیلا حجازی مربی سابق استقلال بعد از جدایی از این تیم،حالا بیشتر در مدرسه فوتبال مرحوم ناصر حجازی دیده می شود و در تیمی هم فعالیت نمی کند.

حجازی در مورد شرایط فعلی اش بعد از جدایی از استقلال می گوید:«با چند جا مذاکره کردم اما به توافق نرسیدیم. از لیگ یک هم دو پیشنهاد داشتم اما تیمهای خوبی نبودند که بتوانم در آنها کار کنم. یعنی شرایطشان جوری بود که مدعی صعود به لیگ برتر نبودند و فقط می توانستند در میانه های جدول دست و پا بزنند به همین دلیل پیشنهاد آنها را قبول نکردم.»

او در پاسخ به این سوال که چرا در جشن پیراهن استقلال که از طرف باشگاه ترتیب داده شد شرکت نکردید خاطرنشان می کند:«من در آن ساعت در مدرسه فوتبالم کلاس داشتم و وقتی کلاس تمام شد به دلیل دوری مسافت توانستم در جشن شرکت کنم اما از اتفاقاتی که آنجا رخ داده با خبر هستم.»حجازی تاکید می کند:«شنیده ام که عده ای از هواداران پدرم با پیراهن هایی که عکس او روی آنها بود درسالن حاضر شده بودند اما مسئول کانون هواداران استقلال دستور گرفته بود که جلوی آنها را بگیرد و بگوید لباسهایتان را در بیاورید و ناصر حجازی را تشویق نکنید! سال گذشته هم همین طور بود و عده ای در استادیوم نمی گذاشتند پدرم تشویق شود.آقایان از شنیدن نام پدرم هم می ترسند.»

فرهاد مجیدی هم که به دلیل بازوبند کاپیتانی به استقلال برنگشت.حجازی در این خصوص می گوید:«بحث کاپیتانی بحثی توافقی بین سرمربی و بازیکنان است. در هر تیمی ملاک و معیار مشخصی برای کاپیتانی وجود دارد اما مگر می شود مجیدی در استقلال باشد و کاپیتان این تیم نباشد؟ از هر نظر که بخواهید حساب کنید بازوبند حق مجیدی بوده اما خوب این تصمیم کادر فنی استقلال است. بالاخره نکونام هم کاپیتان تیم ملی است و از اسپانیا آمده و توقعاتی دارد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برترناصرخان حجازی



آخرين مطالب