علی سلطان : با این روند همان تیم پارسال می‌شویم
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

علی پروین پس از نخستین شکست سرخپوشان در فصل جدید لیگ برتر سرمربی این تیم را باد انتقاد گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی پروین پس از شکست پرسپولیس مقابل فجر سپاسی در جمع خبرنگاران با انتقاد از نحوه بازی سرخ‌پوشان اظهار کرد: تیم ما امروز بد بازی کرد. ظاهرا مربی ما هم از همین الان شروع کرده ومی‌گوید من تیم را نبسته‌ام. ظاهرا باید ۲۰ باخت بدهیم تا مربی تیم را بشناسد.

وی ادامه داد: روز گذشته ژوزه گفته است که تیم ۱۴ بازیکن جدید گرفته و من تیم را نبسته‌ام اما اینجوری مثل فصل قبل می‌شویم. پرسپولیس اصلا هماهنگ نبود و حتی یک موقعیت هم برای خودشان خلق نکردند. هر دو گلشان هم روی دو اشتباه حریف به ثمر رسید.

پروین در ادامه با انتقاد از انتخاب ژوزه گفت: من ۶۲ سال دارم و هزار بار گفته‌ام که برای پرسپوایس مربی ایرانی بهترین گزینه است. حالا باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. بازیکنان امروز نه سانتری کردند و نه شوتی زدند. باید تغییرات زیادی در این تیم ایجاد شود. ما گفته بودیم که به این تیم باید تا هفته سوم، چهارم فرصت دهیم اما اینطوری نمی‌شود!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: حق ما در این بازی باخت بود. اگر بازیکنان بگویند به خاطر نبود تماشاگران این نتیجه رقم خورده است بی‌انصافی کرده‌اند چرا که خودشان بد بازی کردند. برای تیمی که اینقدر هزینه‌اش شده نباید این اتفاقات بیفتد. اگر من جای ژوزه بودم کاری می‌کردم که این بازیکنان تا صبح گریه کنند.

وی در ادامه درباره انتخاب سرپرست پرسپولیس گفت: در چند روز آینده در کمیته فنی باشگاه در این مورد تصمیم گیری می‌کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: لیگ برترپرسپولیس



آخرين مطالب