اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 7 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 



 

دين محمدي: نکونام بايد با بقيه هماهنگ شود


سيروس دين محمدي مي گويد عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد مهم‌ترين مساله‌اي است که در حال حاضر پيش روي استقلال قرار دارد.


 

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال درباره شکست استقلال مقابل سايپا در هفته‌ ليگ دوم برتر اظهار کرد: بازيکناني که دير به استقلال ملحق شده‌اند را خيلي سخت مي‌توان با هم هماهنگ کرد. در اين بازي ترکيب استقلال نسبت به ديدار قبل تغييرات زيادي داشت و بازيکناني که ديرتر از سايرين به تيم ملحق شده بودند، در ترکيب حضور داشتند، اما ناهماهنگ بودند.

وي افزود: در بازي اول هم اگر چه جانواريو گل پيروزي بخش را براي استقلال زد، اما از روزهاي اوج خود فاصله داشت و در شرايط خوبي نبود. به نظر من استقلال با مهره‌هايي که دارد به مرور زمان مي‌تواند نتايج خوبي بگيرد و در حال حاضر مهم‌ترين مساله عدم هماهنگي ميان بازيکنان جديد است.

دين محمدي درباره نخستين بازي نکونام براي استقلال گفت: به نظر من در بازي مقابل آلومينيوم هرمزگان، پژمان منتظري عملکرد بسيار خوبي در پست هافبک دفاعي داشت. نکونام هم بازيکن بزرگي است، اما با بازيکنان ديگر هماهنگ نبود. اگر يک بازيکن بزرگ نباشد، اما بدنش آماده باشد بر ساير بازيکنان برتري دارد. شايد تفکر مربيان اين بود که حضور نکونام در زمين از نظر روحي ـ رواني براي تيم مناسب است و حتي مي‌تواند براي خودش هم اعتماد به نفس بالايي را به وجود بياورد. با اين حال نکونام و ساير بازيکناني که ديرتر به استقلال ملحق شده‌اند بايد بدنسازي کنند تا با ساير بازيکنان هماهنگ شوند و اين قانون فوتبال است.

وي درباره عدم حضور مجتبي جباري در فهرست 18 نفره استقلال براي مسابقه هم گفت: در بازي قبل که از روي اجبار پژمان منتظري در پست هافبک دفاعي بازي کرد اين بازيکن عملکرد خوبي داشت در اين بازي هم تنها کسي که مي توانست در اين پست به استقلال کمک کند، خود نکونام بود. او يک بازيکن جنگنده است که در زمين توپ پخش کن خوبي است. با اين حال اگر جباري آماده بازي شود، يکي از بهترين بازيکنان ايران خواهد بود. ضمن اين که شما نمي‌توانيد دو بازيکن جنگنده و با خصوصيات شبيه به يکديگر را در کنار هم قرار دهيد.

بازيکن دهه 70 استقلال در ادامه درباره تشويق فرهاد مجيدي در آخرين بازي اين تيم مقابل سايپا گفت: فرهاد يکي از بهترين بازيکنان ايران است و شکي نيست که حضور او به استقلال کمک مي‌کرد، با اين حال يکسري مشکلات بين او و باشگاه وجود داشت که نيامدن او به سياست‌هاي باشگاه بر مي‌گردد و بايد از خودشان پرسيد که چرا اين اتفاق افتاده است. شايد تشويق فرهاد مجيدي به بازيکنان استرس وارد کند، اما بازيکنان بايد به فکر بازي خودشان باشند. در تيم‌هاي مثل استقلال و پرسپوليس حاشيه هميشه وجود داشته است. اگر مجيدي هم مثل علي دايي در ورزشگاه تشويق شده نشان از محبوبيت او در بين هواداران دارد، اما بازيکنان نبايد تمرکز خود را از دست دهند.

دين محمدي در پايان گفت: استقلال تيم محبوب من است که مثل هميشه دوست دارم موفقيت آن را ببينم. بازيکنان خوبي در تيم اين فصل حضور دارند و اميدوارم هر چه سريع‌تر بازيکنان استقلال با هم هماهنگ شده و نتايجي را به دست بياورند که باعث خوشحالي هواداران شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برتر



آخرين مطالب