کیانوش رحمتی؛باید چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شویم
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : شنبه 7 مرداد 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری
کیانوش رحمتی هافبک دفاعی استقلال سال گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود و در خیلی از بازی‌ها که این تیم مشکل داشت، به آبی‌پوشان کمک کرد.
 
 
 
 

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، در این چند روز بحث کنار گذاشتن کیانوش از فهرست استقلال مطرح شد ولی او در نهایت در این تیم ماندگار شد. رحمتی در این خصوص می گوید: «من این موضوع را از گوشه و کنار شنیدم که احتمال دارد از لیست خارج شوم ولی همه می‌دانند که با استقلال قرارداد دارم. البته هیچ کس از باشگاه استقلال به من نگفت که تو را از لیست خارج می‌کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که چرا شماره 6 را به نکونام دادی ادامه می دهد: «وقتی بحث حضور جواد در استقلال مطرح شد، تصمیم گرفتم شماره 6 را به او بدهم. من می‌دانم که جواد شماره 6 را خیلی دوست دارد و مشکلی برای دادن این شماره به او نداشتم. به هر حال جواد یک بازیکن بین‌المللی است. امسال هم خودم شماره 14 را می‌پوشم.»

 

رحمتی در مورد حرف های فتح الله زاده و قلعه نویی که گفته با وجود مصدومیت قرارداد او تمدید شد می گوید: «فقط امیدوارم جواب اعتماد این دو نفر را بدهم و الان هم فقط با انگیزه زیاد مراحل درمانی را پشت سر می گذارم تا اینکه بعد از دو ماه آماده بازی شوم.»
کیانوش در پاسخ به این سوال که در مورد خرید نکونام چه صحبتی داری می گوید: «من معتقدم نکونام بهترین خرید استقلال بود چون در پست او بازیکن تخصصی نداشتیم.»
رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امسال قهرمان می شود تاکید می کند: «نمی‌خواهم فشار را روی تیم زیاد کنم ولی با این بازیکنان باید چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شویم. اگر حمایت شویم حتما قهرمان خواهیم شد ولی بازیکنان مشکل مالی دارند و اکثر آن ها شش هفت ماه است یک ریال هم پول نگرفتند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برتر



آخرين مطالب